miercuri, 16 decembrie 2009

Misiva catre un mos..de la Polul Nord

                                Draga Mos Craciun,

Uite ca mi-am facut curaj si iti scriu o scrisoare publica si deschisa si daca o citesti si crezi ca merit astept cu mare drag sa iti recit poezii, sa iti cant si mai ales sa te servesc cu ceva negrese si un pahar cu lapte.
Listuta mea nu este mare si nici grea, spun eu,, asa ca toti copii, nu este ceva imposibil si nici dorinte intangibile. Stiu ca anul asta nu am fost un copil perfect cuminte si am si gresit in fata unor persoane, am mai scapat si cate o minciuna, am mai si fost rautacioasa cu cei din jurul meu, am reactionat si pripit fara sa ma gandesc la urmari..dar am fost si cuminte...inca iubesc cu toata intensitatea sufletului meu, mi-am ajutat prietenii si am incercat sa ii ridic atunci cand au fost la pamant si nu m-am suparat pe ei ca acum au disparut unii dintre ei...am facut surprize frumoase celor dragi si iubiti si m-am bucurat pentru toate bucuriile pe care le-am facut si imi place sa cred ca pentru unii sunt amintiri ce le vor pastra o viata intreaga cu drag....
Promit sa fiu si la anul un copil ascultator si bun, sa fc fapte bune si sa incerc sa ajut oamenii atat cat pot, sa fiu o prietena buna pentru prietenii care ii detin dar si pentru cei noi, care au intrat de curand in viata mea....
Bine, gata incep listuta:
  1. Sa imi gasesc un loc de munca cu un colectiv macar pe jumatate cum a fost cel da le Insomar;
  2. Sa imi gasesc linistea interioara;Seara de Ajun);
  3. Sa gasesc intr-o buna zi fericirea...asa cum am vazut-o in zilele de vara;
  4. Prieteni sinceri si devotati;
  5. Un brad frumos;
  6. Un an linistit, plin de reusite;
  7. Sensibilitate, sinceritate, dragoste, intelegere;
  8. O ciocolata cu biscuiti;
  9. Intensitatea unei nopti de iunie.....
Te las acum draga mosule, probabil ai multe scrisori de citit si nu vreau ca scrisorica mea sa iti ocupe mult timp....

Niciun comentariu:

Bunatatea, uneori pretul pe care il platesti pentru a suferi

   Teoretic aici era un draft unde incercam, prin metafore sa scriu cum faptul ca am fost buna si intelegatoare mi-a adus mai multa suferint...