luni, 9 februarie 2009

MARIAN COZMA...Inca un inger s-a ridicat la cer:(





















Duminica....o zi de relaxare..o zi normala....Primesc un sms: "Fata!!! A murit Cozma!!! Da pe antena3 acum"....Nu eram in posibilitatea sa ma uit la un televizor.. Nu imi venea sa cred ca aceea persoana cu care radeam pana nu mai puteam dimineata in club, persoana aia care era mereu vesela si mereu cand ma vedea imi spunea: "Hai,azi radem Pascule" ...nu mai e!!! Imi aduc aminte ca se asezaze in pat si aveam o masuta la capatul patului si mi-a spart un pahar si se scuza, spunand ca mereu ii ies picoarele din pat si replica mea era: "Asta e>!Pat pe comanda cand te insori:))"....Mi-l amintesc in Twice cand eram cu toti baietii de la Dinamo si avea un tricou super tare pe el: "Born to FUCK" si Alex il sicana mereu ca sperie fetele la cat e de inalt. Imi aduc aminte ca dupa un meci la Constanta , unde au pierdut erau toti suparati si Marian spunea: Lasa, data viitoare o facem lata..serios...pana atunci nu avem ce face! .....si acum sa vorbesc despre Marian la trecut....A mai fentat o data moartea....prin 2005.....ii vad parca si acum cicatricea..si mereu cand vorbea despre ea imi spunea ca i-a mai dat Dumnezeu o sansa sa arate ce poate.....Acum de ce i-a luat-o? De ce nu l-a mai lasat? Dumnezeule!!!! Avea doar 26 de ani..era plin de viata, era destept, ajuta pe cei din jur ..


Pana acum cand scriam un post despre cineva cunsocut care a plecat dintre noi.....scriam date generale si regretele mele vis a vis ca am pierdut un om de valoare, noi, ca natiune..acum....acum am pierdut o valoare, handbalul romanesc e in stare de soc....eu sunt inca in perioada de negare....parintii lui cu siguranta nu au cuvinte si nu vor avea niciodata pentru a-si descrie starea.....
Marian, in sufletele celor care te-au cunoscut vei ramane mereu vesel, mereu un bun prieten si pentru toti UN OM!!!!
Dumnezeu sa te ierte! Si sper ca acolo, in echipa din Rai sa fii cel mai bun!
Odihna tie Marian, resemnare noua, tie flori si lumanari, noua lacrimi si intrebari!




Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...