luni, 16 februarie 2009

Ganduri de februarie

Am o stare ciudata in ultimul timp....nu stiu ce anume mi-a declansat aceasta stare..sau cine....dar consider ca trebuie sa fac ceva....Merg inainte dar nu stiu unde....fac lucrurile by default....si tot ce imi pun in cap, mi se pare ca, uneori, nu imi iese.....
Uneori cei din jur te influenteaza..pozitiv sau nu....iti ridica moralul sau mai rau te duc in jos....Nu ma plang...in ultimul timp am facut ceea ce mi-am dorit cel mai mult, si anume am fost la ski..am evadat pe partie cu gandurile mele.....
Cand sunt pe partie am sentimentul ca lumea este a mea, cand vad doar alb in jurul meu imi imaginez ca asa sunt si oamenii....albi, puri....si sinceri dar, din pacate, sinceritatea incepe din ce in ce mai mult sa dispara....se minte fara a avea un scop, doar din obisnuinta, se omit anumite lucruri pentru ca asa pare mai ok, nu faci nimci rau, nu? doar omiti sa spui anumite lucruri!!!!

Imi doresc enorm de mult sa fiu fericita, sa zambesc in fiecare zi pentru ca sunt fericita, sa am un zambet sincer...sa ma bucur de orice lucru minor, de un pescarus care il vad pe Dambovita, de un copil frumos care isi tine mama de mana, de un batranel care cumpara o floare...ma bucur de aceste lucruri...dar as vrea sa impart cu cineva aceste lucruri....

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...