vineri, 26 septembrie 2008

Gata de insurat!

De cateva zile intrerupatorul de la baie si dressing nu prea functiona la standardele optime asa ca azi mi-am luat inima in dinti si am intrat sa il schimb. Am scos sigurantele, toate, sa ma asigur ca nu ma fac permanent, am scos firele, le-am taiat, le-am prins iar in sururburi, am bagat in perete firele, am fortat putin si intrerupatorul..am pus sigurantele la loc si NU A FACUT BUUM!!

Deci sunt gata sa ma insor:))

Deci mai pe scurt, daca stiu sa montez cablu, stiu sa schimb intrerupatoare, mut mobila singura, schimb becurile singura, pun diblurile cu bornmasina si montez singura politele,, repar ce e de reparat prin casa....mai are rost sa ma marit?:))))))))))))))))))))))))

Da, ca bebeii nu ii fac singura:P



P.s. Asa arata intrerupatorul meu, e dublu..si are si un fir nul..da?:))

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...