vineri, 26 septembrie 2008

Din seria intrebarilor fara rost!


    Stateam deunazi si ma intrebam ce caut eu in viata asta?...mi-am dat seama apoi ca trebuie sa ii ajut pe cei din jurul meu....so far so good..dar de mine cine are grija? cine si-a pus intrebarea daca eu am nevoie de ceva? cine si-a pus intrebarea daca eu am anumite dorinte si anumite asteptari? Unii ar spune ca nu imi doresc ceea ce merit, altii ca nu stiu ce sa imi doresc..eu in schimb as spune ca am nevoie de tot si de nimic. Sunt un om simplu, care sunt caracterizata drept sociabila, sufletista, mereu acolo cand ai nevoie..dar atunci..daca sunt asa de ce nu se leaga nimic?
    Pentru ca imi este teama de finalitate? Pentru ca imi este frica de faptul ca nu pot sa fac ceva bun pentru mine?....Iar gandurile mele razlete si singuratice....iar dorinta mea de a fi normala si ajung la concluzia ca m-am nascut prea tarziu..locul meu era undeva in secolul 17..cand respectul era respect, cuvantul era cuvant....si eu as fi fost fericita!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...