vineri, 29 august 2008

revenire

Nu am mai scris de foarte mult avreme, recunosc...nu am avut chef, nu ca as fi fost in lipsa de subiecte:)
Am avut o escapada la mare....pe la munte...iar pe la mare..iar pe la munte...dar..nu am avut chef sa scriu..am avut o stare mult prea ciufuta (a se scuza cuvantul ciufuta).
Va pot spune ca am reusit sa vad Dunearea intr-un loc uitat de lume, am vazut un cer demential si plin de stele la scanteile unui foc imens de tabara....am suferit o mare deceptie din partea unei persoane care o consideram prietena...si multe altele.
In general sunt bine:) sanatoasa....fericita nu as putea spune..dar tind sa ating si fericirea:)
O sa mai scriu, probabil la fel de des ca inainte, probabil mai rar, mai des...nu stiu..dar voi reveni:)

Niciun comentariu:

Hristos a Inviat!

   Lumina Invierii sa va deschida usa sufletului, casei, gandurilor si sa va aduca liniste, sanatate, impacare si iubire.  Sa va bucurati de...