vineri, 23 octombrie 2009

Nu vreau.....

;
;
     Dar uneori mai trebuie facut si asa ceva. Sa intorci spatele si sa pleci fara sa privesti in urma si fara sa vrei sa mai cauti explicatii, fara sa mai vrei nimic. Efectiv simti ca ti-a ajuns la limita si nu mai poti, nu mai vrei, nu mai ai pentru ce sa speri....
    Sunt in punctul in care am luat aceasta hotarare si sincera sa fiu chiar daca ma doare nu o sa revin asupra ei.....si asta deoarece  a venit timpul sa mai fiu egoista si sa ma gandesc la mine in anumite puncte de vedere, sa imi obosesc gandirea cum sa ridic firma pe culmi:D, cum sa ma pregatesc de cheful de ziua mea, ce cadou sa ii cer mamei pentru ziua mea, ce o sa ii iau cadou cuiva special.....
     Probabil se vor pune intrebari si unele persoane nu imi vor intelege decizia dar consider ca atunci cand crezi intr-o prietenie.....crezi pana la capat, o intretii si vorbesti mereu, nu doar atunic cand esti la pamant si cineva trebuie sa te ridice, nu doar cand vrei sa auzi ca cineva te incurajeaza..dar eu am facut-o mereu cu drag si inima.... Da, au fost momente cand m-a durut postarea anumitor fotografii cu toti prietenii, mai putin cele cu mine, iesirile cu toti altii ( care, intre noi  fie vorba, nu erau "suportati") si totusi peste tot cu ei...si exemplele pot continua...Dar nu ma mai dor...am invatat sa primesc totul asa cum este..am scapat de cele mai dure clipe fara sa fiu intrebata daca sunt bine, fara un telefon seara sa se vada daca sunt ok, fara o invitatie la un suc sau o cafea....
  Acum sunt fericita ca traiesc, sunt fericita ca am mai multe persoane dragi in jurul meu, sunt fericita ca ma pot gandi si la maine, si la anul 2015..si la un copil sau doi..si la muuuuuulte alte lucruri care viata ni  le ofera!
  Aceste lucruri incerc sa le fac sa nu ma mai afecteze, incerc sa ma gandesc ca fiecare drum la un moment dat are stradute si la stanga si la dreapta si nu toate persoanele merg pe acelasi drum, pe unii curiozitatea ii face sa o ia si la stanga si la dreapta sa vada peisajul. Din pacate, insa, am hotarat ca oricat de intortocheate sunt strazile si se poate ajunge iar la drumul pe care sunt eu nu vom mai fi in aceeasi linie, nu vom mai avea acelasi ritm de a merge......



  Trebuie sa va recunosc ca abia astept sa mergem la munte, va provoc la o mima..am jucat aseara, in 4 ce e drept, dar am ras pe capete..eu a trebuit sa o mimez pe Marilyn Monroe, sa imit placintutele poale-n brau, altii au imitat telescop, mouse, dragaica......he he he...

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...