miercuri, 28 octombrie 2009

Bucurii mici si mari

Dupa o noapte foarte agitata, in care am visat mii si mii de porcarii...am vazut ca una din floricele mele a inflorit! Si sunt atat de happy!! O fi inflorit ca ii place noul look al camerei? sau a inflorit ca ma iubeste? he he he..
Cred ca a fost agitata noaptea ca am dormit pe un pat nou....cam scartaitor ce-i drept!..dar ne descurcam noi:))))))

 
Si am uitat sa va spun ca imi pregatesc conditia fizica pentru ski:)))


Un comentariu:

Adela Stan spunea...

E asa o mica-mare bucurie cand iti infloreste in casa o floare! Si mie mi-a inflorit acum cateva zile o cala si nu ma asteptam acum. E asa un sentiment placut si ma face sa ma gandesc ca ii e bine, ca armonia din casa a facut-o sa infloreasca. Sa ne traiasca!

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...