marți, 20 octombrie 2009

Strada Bucuriei nr.1

   Da, acum sunt la aceasta adresa si chiar imi place. Sunt unele lucruri care nu sunt la locul lor, unele nemultumiri...dar ce? nu poate fi totul perfect!

   Dar am intrat pe strada asta si e foarte bine, am langa cine sa ma trezesc dimineata si cu cine sa iau micul dejun, are cine sa ma alinte si se las alintat; am pentru cine sa gatesc cu drag si daruire si am pe cine sa mai dau vina din cand in cand :) he he he.

   Exista o pereche de brate care ma strang seara, noaptea, dimineata si in momentele cand vreau sa devin copil si sa ma alint. Am pe cine sa strang in brate noaptea si nu mai caut in pat degeaba, gasesc pe cineva si nu un loc gol....

 Au aparut cativa nori roz si pe la mine..mi i-a trimis Printesa Verusca si e atat de bine....Ma bucur de ei, iau orice lucru cum vine si ma simt fericita! O sa incep sa fiu recunoscatoare pentru orice mi se ofera ( nu ca pana acum nu as fi fost), o sa incerc sa impart mai multa bucurie si da, iar va stresez, ma pregatesc de cheful meu mare:)
 Viata este un dar atat de frumos de care trebuie sa ne bucuram din plin. Sa ne bucuram si pentru un picur de ploaie, sa ne bucuram si pentru un zambet primit pe strada, de un telefon primit de la cineva drag, de sunat pe cineva care nu am mai vorbit de multa vreme, ca la piata ai gasit conopida pentru pus pe iarna, ca la magazinul de jos au inceput sa aduca seminte de alea bune, ca Milli e oficial in familia noastra si sta in ladita ei in bucatarie la mama, ca sunt sanatoasa si am scapat de o grija destul de apasatoare! Doamne, am atat de multe motive sa fiu fericita!

 Plintesa undercover de ciocolata/maslinuta/buburuza de mine este bucuroasa!

2 comentarii:

Ionouka spunea...

Sa fie intr-un ceas bun mutarea ta la noua adresa. Si mai ales sa fie pe termen lung, da? Ca altfel marim chiria!

SCHUMI spunea...

Sarut`mana! Doamne ajuta!

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...