vineri, 16 octombrie 2009

M-am hotarat: Nu stiu ce vreau

Da, stiu, probabil veti spune ca asa suntem noi femeile si da, uneori vrem aia , maine vrem altceva si apoi poimane nu o sa stim de ce am ales ceea ce am ales. Ca sa incerc sa nu fac dupa asta zile de gandit o sa incep cu ce imi doresc sa fac..si un plan pe caere il pun la punct atenta si sigura e mine,

In curand fac 30 de ani, o varsta frumoasa si cred ca v-am innebunit cu asta! Si da, o sa fie un super chef si super distractie si voi avea alaturi persoane care ma iubesc si care imi sunt dragi si pe care mi le doresc. Sunt unii care..nu vor veni si este decizia lor, au motivele lor si nu vreau sa spun nimic.

Mi-as dori in dimineata zilei de 8 noiembrie sa incep sa pasesc spre cei 40 de ani fara a mai scoate din buzunar pentru un viciu, destul de scump as putea spune: FUMATUL.

Da, imi doresc sa ma las de fumatr deoarece:
  1.  Nu as mai cauta locuri pentru fumatori si nu i-as face pe cei din jurul meu sa mearga in fum;
  2.  Nu as mai cheltui 240-260 lei pe luna pe tigari ci as putea sa merg la ski in fiecare luna;
  3. Nu mi s-ar mai innegri dintii ( care si asa trebuie sa intre in revizie);
  4. Nu as mai pleca din pat pana in bucatarie ca sa fumez cand stau bine , invelita si in bratele cuiva;
  5. Imi doresc copii sanatosi si frumosi;
  6. Vreau sa imi demonstrez ca am vointa;
  7. Nu o sa mai deschid geamurile masinilor si nici nu o sa fac prietenii sa se simta prost ca ii intreb daca se fumeaza si ei spun nu;
  8. As elimina cat de cat riscul de cancer;
  9. Nu mi-ar mai mirosi gura urat;
  10. As avea mai multa rezistenta la sport.
Astea sunt doar 10 motive, puse in ordine aleatorie si nu dupa importanta lor...dar nu asta e important ci ca e vremea sa spun stop dupa 15 ani.....am fumat suficient, am tras fum in mine cat sa imi afum organismul pentru toata viata. Tatal meu fuma si chiar cand nu avea voie si nu i-a facut bine, mma fumeaza si ma lupt sa o fac sa renunte si cred ca cel mai bun motiv sa o conving ar fi ca eu m-am lasat.
Da, vreau sa fac ceva important pentru mine de ziua mea, sa imi aduc aminte ca la schimbarea prefixului din 2 in 3 am luat o decizie importanta!

AM preferat sa vorbesc despre planul asta si va solicit sprijinul: sa nu imi dati sa fumez, chiar daca amenint ca ma supar pe voi, sa ma sustineti si sa ma faceti sa imi fie mai usor, sa imi aduceti aminte mereu ca este un lucru extrairdinar...asta daca va fi nevoie, eu sper sa nu!

Ei si sa va spun celelate doua idei de postare pentru azi: Roma - un loc unde o sa vreau sa stau undeva la 4 zile si sa apuc sa vizitez TOT...in mare si a doua postare era despre cancer- o boala care a luat tuturor dintre noi pe cineva drag, o boala care sigur un cunoscut de al nostru incearca sa  o invinga.

Si daca ma gandesc bine....daca renunt la fumat pot a mai salvez ceva banuti pentru vizita la Roma si inlatur si posibilitatea sa mor de cancer cauzat de tigari...Deci totusi se leaga lucrurile intre ele, nu?

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...