joi, 1 octombrie 2009

Eu imi doresc.......

Sunt intrebata mai mereu ce imi doresc? Cum vad eu iubirea? De ce sunt pretentioasa? Nu e vorba aici de pretentii dar ca sa poti iubi trebuie sa fie acel ceva care sa se declanseze la prima vedere...Nu dragoste...dar sa fie dorinta aia de a stii cat mai mult despre cel care il ai in fata.

 Sunt fericita ca am cunoscut acest gen iubire... si sper ca Dzeu sa imi mai acorde o data sansa sa traiesc ceea ce am trait , sentimentele care le-am nutrit si care, in momentul respectiv, credeam ca sunt reciproce si nu doar jocuri de cuvinte...

Ca sa  pot sa ma indragostesc trebuie sa fie spontan, sa stie sa glumeasca si sa stie cand sa fie serios, sa nu i se para ciudat sa joace de-a v-ati ascunselea sau sotron in parc, sa nu se simta prost daca in supermarketuri ma opresc la raionul de copii si ma alint si uneori mai si bat din picior pentru ceva anume..dar doar copilareste, asa de fitze!

Trebuie sa stie sa joace table, fotbal, sa mearga cu rolele, sa stie sa skieze, sa fie sociabil sa iubeasca calatoriile si sa imi accepte prietenii mei asa cum si eu ii voi accepta pe ai lui, sa ma respecte si sa ma alinte asa cum si eu voi face ....sa fie romantic si sa aprecieze ceea ce fac pentru el ( micile surprize care le-as face din dragoste si el sa nu isi bata joc......ca altii), sa ma invete ce mai stie el sa joace si el la fel o sa il invat din ceea ce nu stie, chiar si de mai sus....sa zambeasca, sa fie vesel si optimist....sa isi doreasca o familie si sa fie sigur de acest lucru, sa nu spuna vorbe doar pentru ca eu vreau sa le aud....m-am saturat de oameni falsi si sincer, daca Dumnezeu va fi ingaduitor cu mine, cel care va incerca sau voi simti minciuna va iesi din viata mea fara sa stau sa clintesc...Nu vreau langa mine barbati care vor sa se distreze cateva saptamanai,luni, nu vreau barbati care vor sa vada cum e sexul in deplasare pentru ca acasa nu mai au, nu vreau barbati care se victimizeaza si astfel aduna mila...Vreau langa mine un BARBAT!!!  Intelegeti ce vreau?

Si daca veti spune ca nu mai exista am sa va contrazic, exista si e atat de frumos totul..trebuie doar sa avem rabdare si sa privim cu atentie cand alegem..ca ceea ce alegem de aia avem parte!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...