miercuri, 21 octombrie 2009

Soare!!!! Caldura!!!! Scoatem nasul afara???

Azi chiar imi place vremea...sincer va spun si sincer ma bucur. Si nu doar pe strada noastra ci si pe strazile toate din Bucuresti si chiar si pe la Bran, am aflat eu azi ca e un soare atat de prietenos si de frumos si ne asteapta pe toti acolo sa ne distram...si chiar si ursii, a spus Dl Mihai, ca intreaba cand vine gasca vesela.

De ce am motiv sa fiu atat de fericita?...Pai pentru ca TRAIESC SI VOI TRAI,  pentru ca am primit cea mai buna veste ever pe care o poate primi cineva, pentru ca am niscaiva fluturasi in stomac, pentru ca am iesit la o cafea ...si la o plimbare cu motoru`....pentru ca lansez un proiect nou si sunt sigur si trebuie sa fie o reusita.....si va fi...:)..pentru ca am oameni care ma iubesc si care m-au aceptat cu perioada asta a mea in care am fost ciufutica si cretinica:)))

O sa imi fie dor de Danutu` meu....rau de tot!!!!!deja imi este dor de el dar sper sa ii fie bine si lui si doamnei lui si mai ales sa creasca un pui de cangur si sa imi trimita si mie poze..sau chiar un pui....:))))))

Hhhhhaaaiiii!!! Trebuie sa fim optimisti..sa scriem biletele dulci , numere de telefon..sa furam priviri, sa zambim si sa ne bucuram chiar daca e soare, chiar daca e nor.....traim si asta e mai important ca orice.
P.S. Multumiri si iarasi multumiri celor ce urmeaza, stiu ei de ce! Anca & Bogdan, Corina & Mircea, Ioana & Liviu, Catalin & Tania, Andrei & Dana, Cristina & Razvan, Lucian & Diana, Mihai & Oana, Mirela & Oana, Marina & Bogdan...si inca cativa care se mai gandesc:).

2 comentarii:

Anne spunea...

frumos :)

SCHUMI spunea...

Bun venit Anne!
Multumesc :)

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...