marți, 13 octombrie 2009

Ploi, frig.....iarna?

 Urat mai ploua afara si frig mai este. Vremea asta uneori ma duce putin in lumea tristetei dar acum nu..acum chiar sunt ok si mi-e bine.

 Am inceput sa descopar pe cineva si imi place ce descopar zi de zi....

 Urasc oamenii care nu stiu sa aiba o relatie, care doar daca esti cu ei intr-o relatie cred ca nu mai ai nevoie de prieteni, nu mai ai nevoie de iesiri, trebuie sa raspunzi la telefon aproape mereu, nu conteaza ca ai servici, trebuie sa raspunzi.

  Nu imi plac juramintele pe lucruri sfinte si nu imi plac oamenii care nu stiu sa guste glumele cu care cealata a trait o viata..nu imi plac amenintarile de suicid si nu imi plac oamenii slabi...de caracter!

  Nu cred ca as putea sa accept intr-o zi o astfel de relatie, chiar daca as simti ca omul ala este manusa mea!   
  Nu as acepta acest gen de relatie pentru nimic in lume si pentru nici un compromis. Pana acum am trait prin propria forta si asta voi face si de azi inainte, fara a face compromisuri sau a trece prin anumite lenjerii pentru a obtine ceva. Ma iubesc prea mult pe mine si am foarte mare incredere in mine.
 Am descoperit ca sunt puternica, am descoprit ca pot iubi, ca pot fi iubit, ca am prirteni, ca pot fi prietena, ca pot crede in oameni si nu ma dezamagesc, ca pot crede in mine si ma mai dezamagesc uneori!
 Am sa fug sa fac un compot de mere acum!

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...