vineri, 30 octombrie 2009

Ma duc...

Imi pregatesc frumos hainele groase, ca am fost avertizata ca e frig, imi iau bocancii, imi iau geaca groasa, putina voiosie si plec..pentru ultima oara inainte sa devin "Femeie la 30 de ani" ( Balzac).
Doamne, spui ca am luat-o razna  mai oamenibuni, parca ma pregatesc de moarte. Dar ce sa fac? Aseara mi-a venit revista "Pe tocuri" si parca mi-a fost dedicata revista mie. Stai sa fac ceva poze ( calitate de telefon) sa va arat la ce ma refer:))))
 Gata, las florile la caldura, patutul frumos aranjat, papucii roz de casa acolo cuminti, maimutica atarnata de polita si pe "el" cu prietenii. O sa imi lipseasca...si asta nu stiu daca e bine sau rau....

Aaaaaa..sa ma laud ca aseara am fost  in club:) de fapt cluburi.de fapt...da, va spun tot: Am iesit la  un ceai in centrul vechi, un Earl Grey cu putin lapte..yammy yammy, apoi am plecat in club..in Goblin, unde au cantat Suie paparude si mi-au scos inima din piept basii aia:)) si apoi in Club A.....Ce petrecareata sunt!! Am ajuns spre dimineata acasa, am mancat( da, la ora aia..ca dupa ceai a urmat screwdriver si whiskey ) si apoi cuminti in patut....Nu ma condamnati prea tare:D dar inca mai pot raspunde la intrebarea " Cati ani ai?' si pot spune zambind 29...apoi o sa raspund zambind eee..putin acolo peste 20!
 Glumesc, abia astept sa fac 30 de ani, atunci devin cu adevarat matura!!!!
 Va pup, sa aveti week-end frumos si sa fiti cu mult soare in suflet chiar daca afara e atat de frig!!!!!!!

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...