joi, 1 octombrie 2009

Raspunsuri pentru mine!

Voi raspune unor intrebari..intrebari puse de o persoana care o admir, o persoana care a avut curajul sa recunoasca iubirea, a avut curajul sa infrunte tona de ziaristi si cand si-a dat seama ca nu are cu cine sta de vorba si ca prieteniile sunt pe locul doi in favoarea audientei sau vanzarii revistei la care se lucra.


1. Cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine ? 
    Cand am luat Bacalaureatul , cand au venit la Bucuresti si au vazut ce am realizat; cand am aparut la tv si o sunau rudele sa ii spune mamei.
2. Pe cine ai dezamagit cel mai tare ?
      Nu stiu...chiar nu stiu..probabil pe Miha atunci cand nu am ajuns la lansare, probabil pe tata ca nu i-am facut inca un nepot ( dar ii voi face).....
3. Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ?
     Sa imi vad parintii batrani, la nunta de aur, de mana!
4. La ce esti cel mai bun , ce stii sa faci mai bine decat toti oamenii pe care-i cunosti personal ?
     Sa am incredere in oameni si sa fiu dezamagita.
5. Cine e iubirea vietii tale ?
     Nu cred ca este el; daca era el cum era langa mine!
6. Ce functioneaza cel mai putin bine in relatia ta ?
    Nu am o relatie!
7. Ce crezi ca e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ?
   Ca vorbesc tare si rad foarte zgomotos!
8. Care a fost cel mai erotic moment din viata ta in doi ?
   O noapte de iulie, cu lumanari, sampanie, gheata si multe iubire! 
9. Cine a avut cel mai perfect trup cu care ai facut sex (dragoste..) ?
     Raphael
10.Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ?
    Nu as face nimic pentru bani care sa fie groaznic!
11.Care crezi ca e cea mai importanta calitate pe care ai mostenit-o de la parintii tai ?
    Seriozitatea
12.Cand ai simtit ca ai aratat cel mai bine din toata viata ta ?
    Vara asta.
13. Care e cel mai prost om pe care-l cunosti ?
   Nu dau nume....
14. Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare ?
   Zapada carbonic....scartaitul ala...grrrr
15. La ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionat (emotionata) ?
    Cand mi-am cunoscut sora si nepotelul!
16.Care ar fi singurul lucru pe care ti-ar placea sa-l furi (fiind singura sansa de a-l avea..)?
     Un monopost de formula 1 - de la Ferrari:)) la o cursa si sa il si conduc!
17. Cu cine ai avut cea mai proasta experienta sexuala din viata ?
   Cu primul barbat din viata mea.
18.Care a fost cel mai stanjenitor moment din viata ta ?
   Fiind acuzata de cineva in care aveam increere foarte mare ca amincercat sa ma "imbogatesc" de pe urma unei petreceri organizate pentru el!
19. In fatza cui te simti cel mai pierdut, emotionat, blocat ?
   Nu am in fata cui sa simt asta..am simtit-o...
20. Care e cea mai erotica aroma pe care ai simtit-o vreodata ?
  Pielea lui ....transpirata, in timp ce faceam dragoste.
21. Cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul ?
 Cand a trebuit sa recunosc prietenilor ca au avut dreptate despre ultima mea relatie.
22. Cine e persoana cu care ai vrea cel mai tare sa ai o aventura  (one night stand..) ?
  Nico Rosenberg ( =))))) )
23. Ce-ai vrea sa schimbi cel mai tare in viata ta ?
    Sa nu mai fiu asa naiva!
24. Cu cine vorbesti cel mai des despre sex ?
   Nu mi se pare un  subiect tabu, asa ca vorbesc cu oricine.
25. Care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit-o vreodata ?
   Am uitat ( Mi se pare cea mai proasta cu toate ca......sincer chiar uitasem sa particip la un eveniment care mi-as fi dorit sa particip)
26. Ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti ?
  Infidelitatea
27. Ce calitate a jumatatii tale de viata iti este cea mai draga ?
 Nu am o jumatate acum.dar mi-ar placea spontanietatea!
28.Care a fost jucaria ta preferata in copilarie ?
 O papusa Ana Moale si mingea de fotbal.
29. Care ti se pare cea mai seducatoare ipostaza a ta ?
   Mai mereu:)
30. Pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire  ?
  Nu stiu....imi place sa cred ca sunt cativa oameni care mi-ar sari in ajutor
31. Care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat ?
 " Simona, nu te baga, nu exista minuni! te foloseste!"
32. Pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi ?
 Pe mine!
33. Care e cea mai mare fantezie sexuala a ta ?
 Sa opresc masina intr-un camp, seara sa fac dragoste si sa si ploua!
34. Care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult ?
 Relatii publice
35. Cine-ti lipseste cel mai tare in acest moment ?
 ......
36. In ce privinta crezi ca esti cel mai putin inteles ?
  Nu cred ca pot fi eu neinteleasa.
37. Care e cel mai bun lucru de facut dupa sex ?
 Sa o iei de la capat!
38. Care e cel mai frumos cuvant din limba ta ?
   Copil
39. Unde te simti cel mai in siguranta ?
  Acasa.
40. Care a fost cel mai bizar loc in care ai facut amor ?
  Cabina de proba intr-un supermarket.
41. Care a fost cel mai frumos compliment ce ti s-a facut vreodata ?
  "Esti ceea ce imi doresc, ceea ce mereu am cautat!"
42. Care e persoana care te face sa razi, sa te simti relaxat ?
  Prietenii
43. Pentru ce te rogi cel mai des ?
  Sa ma Ajute Doamne Doamne sa am o familei fericita si copii sanatosi!
44. Pentru cine din viata ta crezi ca esti sau ai fost cel mai bun partener de sex ?
   Nu dau nume, dar sunt 2 persoane!
45. Cine te-a influentat cel mai mult pana acum ?
   Tatal meu.
46. Care a fost primul tau vis implinit ?
   Sa vad Acropolele!
 47. In ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult ?
  Anul acesta.
48. Care a fost cel mai indraznet lucru pe care l-ai facut  (sau l-ai face) cu o persoana de acelasi sex cu tine ?
 Un sarut.
49. Ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta?
X6 =))) Glumesc!
50. Care a fost cel mai romantic moment din viata ta ? Iar daca n-a fost, cum ar arata el ?
   ...Vreau sa cred ca urmeaza sa se intample!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sa inteleg ca data viitoare vei asculta de noi, prietenii, si nu te vei mai increde in vorbe sirete? Nu vei mai tipa la noi in favoarei persoanelor false?

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...