duminică, 18 octombrie 2009

Multumesc George!

          Am intrat sa citesc blogul lui George..il citesc de ceva vreme si ma uimeste puterea acestui om de a privi viata altel. O sa incerc sa il ajut cum pot....si daca si voi doriti va rog sa mergeti pe blogul lui si sa cititi...sper ca povestea lui sa va impresioneze si mai ales sa va dea o lectie de viata!
         Un copil care si-a urmat visul, a iubit sportul si acum, chiar daca s-a intamplat ce s-a intamplat, iubeste viata, glumeste, rade, se bucura de prietenii lui si chiar ne face pe noi sa privim viata optimist din cuibul lui de acolo si ne sprijina fara sa ne dam seama.

       Mi-am reamintit de o poveste, frunzarind blogul lui. Va las sa o urmariti in videoclipul de mai jos....



P.S. Si cand ma gandesc ca in viata de zi cu zi se intampla frecvent..iubim alte "calitati" la oamenii din jurul nostru, alegem sa intoarcem spatele atunci cand cineva are nevoie de noi, alegem partea materiala si lasam partea sufleteasca parasita pe o margine de drum.....

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...