marți, 27 octombrie 2009

Sunt slaba!

;
;
 Da, cred ca starea mea se datoreaza fptului ca se apropie ziua mea si oricat incerc eu sa bravez imi este teama! Imi este atat de teama de pragul asta de 30 de ani ca .....
 Daca pana acum imi era frica de un rezultat pe care il asteptam, m-am linistit din acel punct de vedere dar am intrat in perioada cand ma gandesc ca la 30 de ani ma vedeam altfel..si probabil sunt slaba ca nu am reusit sa ating anumite vise de copil cu parl negru si ochi mari. Imi doream atat de multe cand eram mica si se pare ca nu prea le-am atins. In momentul asta in viata mea e cam haos....trebuie sa gasesc anumite cai pe care sa o iau, o perioada a schimbarilor, o perioada cand ar trebui sa invat mai multe despre mine, despre cat de puternica sau de slaba sunt, despre cat de curajoasa sau cat de lasa sunt, despre oamenii care ii am alaturi si oamenii care au plecat.
Vorbeam cu o fosta colega de liceu si imi spunea cat de fericita e ca baietelul ei creste, merge, bolmojeste ceva cuvinte; si-a adus aminte ca eu mereu spuneam ca dupa facultate o sa ma marit si  o sa fac multi copii si o sa am o casa cu curte si un ciobanesc mioritic in curte, cu curtea plina de prieteni veniti la gratare, ca o sa fiu fericita si o sa rad mereu, o sa ma joc si o sa fiu precum un copil intarziat .....
Trag linie acum si ma uit ca nu am realizat eu prea multe dar nici nu imi cer osanda; sunt multumita cu mine insumi, cu oamenii din jurul meu..unii prieteni, unii cunostinte, am o experienta profesionala in spate cu care nu se mandresc multe persoane si desigur nelipsitele dezamagiri..

Astept petrecerea, sa rad si sa glumesc si SA NU MA LASATI SA PLANG!!!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...