vineri, 2 octombrie 2009

....Ingerii raman ingeri

Si mereu acolo ajung ...sus. Acolo nu sunt VIP-uri ca nichta, naomi, andreele, costi marculescu, manelisti si acolo sunt atat de frumos primiti. Acolo se canta, se vorbeste, se recita poeziile care ne alina, se joaca fotbal, handbal....Acolo se iarta, se uita si se trece mai departe....
  Am vazut reportajul care l-au facut cu cel care i0a luat viata Mihaelei, am vazut parinti garboviti de durere, prieteni cu lacrmi in ochi...
  E adevarat ca pe mp3 am melodii cu ea, e adevarat ca o ascult si cunosc oameni care ii iubesc vocea....Nu am sa uit cat de mult ajunsesem sa il plac pe Xenti de la No Comment doar pentru ca era nepotul ei.....
  Nu am sa uit nici vestea cum a venit...Eram in clasa a IV- a si dimineata la scoala am aflat de la colegii mai mari..si nu ii credeam...Atunci stiu ca fredonam la nebunie "Sa crezi in dragostea mea" a Mihaelei Runceanu si "Roata Morii " a Corinei Ciriac...si mai era si "Omleta din oua de broasca testoasa" Angelei Similiea....
  Nu cred ca cei din clasa a IV-a acm se mai joaca dea "Mamaia", sau de-a " Floarea din Gradina"......

  Dzeu sa te odihneasca! 





Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...