joi, 4 iunie 2009

Hai salut!!!!

Buna......ma mai primesti sa scriu?......recunosc ca am avut o pauza cam lunga si da, ti-am simtit lipsa....asa ca iti propun sa redevenim prieteni.....
Cum? Stiai ca voi reveni? Cat ma bucur ca ai incredere in mine.....exact ca acele versuri...ma-ntorc la tine iar si iar...deh..dar tu nu esti marea albastra:D
Nici nu stiu cu ce sa incep..cu ce sa te aduc la zi.....din mai...oare cate s-au intamplat? AAAAAAAAAAA...Am slabit:) ....Destul!!!:)...spre sfarsitul lunii mai am fost la mama...am facut pomenirea de 3 ani a lui papi....apoi...pe 30 mai am avut intalnirea de 10 ani de liceu....la care din pacate nu am putut sa fiu prezenta...mi-ar fi placut sa imi revad fostele colege....fostii dascali...am aflat de la colege ce si cum....dar....mi-ar fi placut sa le vad chipurile peste care anii, am auzit, ca si-au pus amprenta....mi-ar fi placut sa il vad pe dirig...noi am fost ultima generatie de "mandre" cum ii placea sa ne spuna...Mi-a spus Carmen ca...timpul nu a fost foarte iertator cu el..ca a imbatranit..articuleaza mai greu cuvintele... Imi aduc aminte cu placere cand am avut concursul cu piesele de teatru si a aparut Pascu ( adica je) cu camasa cadrilata, blugi evazati...si tigara in coltul gurii;))) cum s-a speriat saracul si nu stia ce sa spuna... Imi amintesc cu nostalgie zilele din parc, cu chitarile cand cantam si lumea era atat de roz...Draga Miruna, Mugur de fluier, Vis de primavara, Tigancusa, Imagine, Si totusi exista iubire, I saw her standing there, Yesterday si lista ar putea continua...
Am aflat de unele colege....si spre surprinderea mea marea majoritate sunt casatorite..si cu bebei dupa ele...Carmen este chiar vecina cu mine in Bucuresti, Maria la fel...Dana are 2 bebei, abia a nascut a doua oara, Monica si ea se lauda cu doi, Irina la fel. Unele fete sunt plecate din tara ( Elene, Iulia, Camelia, Roxana, Oana, Nicoleta), unele si-au astupat atat de bine urmele incat nu mai stim nimic de ele......mi-ar fi placut sa simt emotia strigarii catalogului...sa imi revad locul in care am stat 5 ani de zile..O sa vb cu fetele sa ne revedem iar:) macara asa..fugitiv:) si sa mai radem nitel de vremurile trecute cand eram "tinere si nelinistite".
In rest..in viata mea toate cum le stiti, nimic nou nu s-a intamplat ...ma bucur de venirea caldurii si de frumusetea parcurilor, imi cumpar flori..AU APARUT CRINII!!!!!!!....a inflorit iasomia..si s-a si trecut, am vazut magnoliile si m-am bucurat de primii muguri ai copacilor:)
P.S. Am aflat ca daca dai un search pe google cu articole despre parinti imi apare articolul despre tata..........SUNT ATAT DE MANDRA SI DE FERICITA!!! Vezi mai papi? ca acolo faci ce faci si mai afla lumea ca au fost si oameni buni pe pamant, oameni unicat!

2 comentarii:

Silviu spunea...

si mai presus de toate blogul tau a alinat, macar un pic, o inima in lacrimi. Multumesc.
sunt un frate tanar care crede in dreptate....

SCHUMI spunea...

Ma bucur Silviu....Azi pot sa adorm fericita! Am facut o fapta buna:)

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...