joi, 19 aprilie 2012

Pentru tine, cu drag

Acum sa nu iti inchipui ca chiar e cu drag dar m-a cam scos din sarite un cuvant ajuns la urechea mea aseara....plus altele care la fel, au ajuns dar le-am ignorat dar in ultima faza cand am auzit si cuvantul de aseara mi-am spus: E clara treaba ca te mananca si te roade! In primul rand dupa ceea ce a fost intre doua persoane cubunul simt( aici te exclud frumos) si mature ( nu stiu cat esti de matur) eu prefer sa las tacerea; nu arunc cu piatra ca tu ai fost nebun si nici tu nu arunci cu piatra ca eu am fost....oare cum sa spun..retardata? frustata? pana nu demult imi psuneai ca iti sunt si sora si iubita si amanta si tot ce iti venea la gura( la vf tastelor sa fiu mai exlicita) si acum .....Ei bine, draga domnule ( observi ca inca iti vorbesc frumos) afla ca un om de teapa domniei tale nu avea ce cauta in lista mea de prieteni....adicalea un om care mai poarta si aere de persoana publica( pana ajungi tu sa fii atat de cunoscut..crede-ma ca o sa inceapa sa miroase in urma ta) ....Pai mai nenea care pe langa faptul ca esti casatorit, ai si o iubita cu care te joci dupa bunul tau plac, mai ai una peste hotare..inca doua trei prin Bucurestiul frumos...ca sa nu mai spun si de cea care se hotarase saraca sa fie mireasa in august....si tu ii tragi/trageai clopotele... ca sa nu mai spun ca nu esti langa cei doi copii ai tai..si ma opresc aici pentru ca e sufiecnt....ai tu curajul sa vorbesti la adresa mea? Eu cred ca tu te joci cu focul si nu stii cum sa il mai stingi daca il las sa mocneasca..ca sa nu mai spun si de ceva cu tenta de relatii interzise....de la profesor la eleva...asa ca ai tu grija de gradina matale si lasa-ma pe mine cu gradina mea...... Sau te streseaza ca eu am spus stop si asa a fost si nu am picat ca restul, cand iti ascultam scuzele penibile si nu am crezut in victimizarea ta? Te-am lasat in seara aia cand erai pe alte meleaguri decat cele bucurestene sa aberezi pentru ca vroiam sa vad pana unde mergi...pentru ca speram intr-un sfasit sa spui: bah, asta sunt!!!
Eu sper sa te potolesti deoarece nu stau eu sa iti urmaresc iubita, sotia, amantele si iubitele sau ce or mai fi ele...eu imi vad de viata mea, de oamenii care merita atentia mea nu de cei care nu au nimic concret si mai si joaca rolul de victime.... Poate scot frumos un dosar pe masa din care incep sa desfac file pline de chestii noi si nu stiu cum ajung ele si prin alte tari...si prin tara..si pe unde nu te astepti matale!!! Fii atent cu cine te joci si cu cine iti pui mintea...ca deh, sunt orice vrei tu mai putin retardata!
Si inca un lucru, un barbat adevarat este acel care atunci cand termina o relatie respecta persoana si nu in momentul in care nu primeste atentie imprasca cu noroi..stii cum se numesc barbatii care fac asa? te las pe tine sa iti gasesti descrierea pentru ca eu sunt prea doamna ca sa o afisez aici, la mine pe blog!
Drept urmare uita, rogu-te frumos despre mine, roaga-ti prietenii sa nu imi mai urmareasca viata mea

Niciun comentariu:

Bunatatea, uneori pretul pe care il platesti pentru a suferi

   Teoretic aici era un draft unde incercam, prin metafore sa scriu cum faptul ca am fost buna si intelegatoare mi-a adus mai multa suferint...