sâmbătă, 3 decembrie 2011

Decembrie

Am vrut sa scriu ieri ceva despre Ziua Nationala..dar am renuntat..si nu pentru ca nu aveam ce spune ci pentru ca a pus mana pe mine o tristete mare si nu am vrut sa scriu iar ceva trist si deprimant....Am spus ca nu are rost sa ma intristez...asa ca am spus pas...
Sunt momente in care mi-as lua doar pasaportul si as pleca direct la aeroport..sa ma urc in avion si sa ajung in Bucuresti, sa ma pierd pe strazi, sa rad si sa zambesc cu prietenii, sa ascult forfota din centrul vechi, sa ma uit in metrou si sa imi imaginez diferite povesti despre oamenii din jurul meu si apoi sa ma opresc la un concert al Alinei....sa ma incarc cu multa energie pozitiva si apoi sa plang de fericire ca sunt acasa...dar sunt constienta ca nu am cum..mi-e greu sa spun dar simt ca nu prea ma leaga multe acolo....acolo am fost fericita, acolo am suferit, acolo am iubit, acolo am oferit totul, acolo am plecat dintr-un bar si am lasat in urma un om care poate ar fi facut orice sa ma intorc....acolo am cunoscut oameni frumosi si am si fost lovita de oamenii rai....Dar ce rost au atatea amintiri cand si aici in Dublin imi este bine, am adunat in jurul meu oameni deosebiti si am inceput sa ma atasez de locuri, de podurile care sunt peste raul ce strabate orasul...si pot sa spun cu mana pe suflet ca si Dublinul mi-a oferit zile minunate, zile in care am zambit, zile in care am plutit de fericire, zile in care am batut strazile alaturi de oameni dragi si care au stiut cum sa intre in sufletul meu.....Da, pot sa spun ca si aici am atins un prag al fericirii si mai ales am avut o zi de nastere memorabila....cand am vazut atat de multi oameni care au vrut sa ma surprinda....un zambet din spatele tortului, o imbratisare cand lacrimile de fericire au facut carare pe obrajii mei, un zambet si flori de la oamenii care erau acolo pentru a ma face sa zambesc si pentru a uita dorul de casa....
Mi-e dor si ma mananca rau de tot picioarele sa merg la ski..sa merg sa ma bucur de prima zapada de la munte...dar nu-i bai....astea le pot face...cel mai important este sa fiu eu sanatoasa si sa pot sa imi implinesc visele....sa pot sa imi duc proiectele la bun sfarsit!

Un comentariu:

Natural spunea...

In Blog and roll esti deja. Daca ajungi cumva si in Craiova miercuri :) te invit la un concurs.

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...