vineri, 11 noiembrie 2011

Nu, nu m-ai suparat

stai linistit! Nici nu ai avea cum...de ce sa ma mai doara ca ai uitat de ziua mea? de ce sa ma mai doara ca iar ai devenit nesimtit asa cum probabil mai mereu ai fost....Da, e bine ca ti-ai adus aminte si dupa 4 zile si ca regreti si ca ai avut o zi de cosmar, ca iti era teama sa nu ma deranjezi.....nu m-ai deranjat in ani de zile si acum credeai ca la o distanta de mii de km ma deranjai? Aici e vorba de bun simt si educatie...dar probabil ca la aceste ore tu ai lipsit!
Stii ce m-a suparat? A naibii de tare? Ca niciodata nu ai stiut sa intrebi cum sunt ....mereu ai inceput sa imi spui de nefericirea ta, de faptul ca eu sunt o prietena exceptionala si ca simti lipsa sfaturilor mele...dar nici macar o blestemata de data nu ai pus intrebarea " Cum iti este sufletul?"...de ce? pentru ca stii ca mereu mi-l ascund atat de bine incat si cand e in negura desnadejdei zambesc? PEntru ca mereu am picat in picioare chiar si dupa palma data de tine atat de crunt si de nedrept! M-a ajutat, sa stii..m-a facut sa fiu puternica si sa invat ca nimic nu ma doboara...Am lasat in urma casa cu usa neagra, fereastra cu bambusi si cu ficus, telefonul care suna si cand lasam, intentionat, sa intre robotul se auzea melodia lui Stevie....da..le-am lasat in cutia cu amintiri, uitata in acea gara, cu tot cu visele in doi si cu zambetul tau cand eu iti spuneam ca nu mai rezist!
Dar daca tu nu ai stiut sa intrebi vreau sa iti spun eu ca mi-e bine, ca sunt fericita....ca nu mai orbecai in bezna si ca am invatat, timid ce e drept, sa zambesc si cu sufletul....vreau sa iti spun ca a fost prima data cand de ziua mea primul La multi ani pe care l-am auzit a fost atat de placut si l-am si simtit pana in fiecare celula a corpului..nu a venit urmat de intrebarea: ce imi iei de ziua ta...da, am simtit brate in jurul meu si am stiut sa ma bucur de ele, sa zambesc, sa las tristetea zilelor de toamna si sa ma bucur de un soare orbitor....Si as mai vrea sa iti spun ceva....as vrea sa stii ca nu regret nimic din ce s-a intamplat, nu regret nimic din cele bune si nici din cele triste...nici cand mi-ai infipt cutitul in spate si nici cand mi-ai dat zilele de fericire cadou la schimb pe o pereche de jeansi...
A trebuit sa imi modific putin aluatul, am adaugat putin mai multa drojdie si asta mi-a grabit maturizarea..stiu ca ti-ai deschide si acum bratele precum usile unei benzinarii...dar din pacate nu mai alimetntez mi-am luat masina ecologica..

Niciun comentariu:

Hristos a Inviat!

   Lumina Invierii sa va deschida usa sufletului, casei, gandurilor si sa va aduca liniste, sanatate, impacare si iubire.  Sa va bucurati de...