marți, 4 octombrie 2011

Dor


Azi dimineata mergeam agale spre munca...este frig aici, este frig si picioarele imi calca pe frunze cazute de toaman instalata de ceva timp aici! Saptamana trecuta a fost chiar cald, frumos..dar aramiul copacilor mi-a dat de inteles ca toamna e cea care stapaneste natura! E prima mea toamna aici, e prima mea toamna in care nu o sa vad padurile din preajma statiunii Sinaia, cand nu o sa miros toamna in Herastrau sau in Cismigiu... Mi-e dor de un week-end la munte, mi-e dor de Cota 1400..mi-e dor de tara mea...si chiar daca aici sunt prinsa in foarte multe activitati acum lacrimile care imi sunt in coltul ochilor si care pleaca sa coboare spre barbie nu le pot opri!...Mi-e dor de atat de multe lucruri si nici macar nu am in bratele cui sa ma cuibaresc si sa imi spuna va fi bine,....

Un comentariu:

Natural spunea...

Dor din dor se face Raiul! Va fi bine!

Hristos a Inviat!

   Lumina Invierii sa va deschida usa sufletului, casei, gandurilor si sa va aduca liniste, sanatate, impacare si iubire.  Sa va bucurati de...