miercuri, 21 septembrie 2011

Miercurea fara carne

Da, sunt doua saptamani de cand nu am mai scris in blog..nici despre fara carne nici despre nimic altceva...M-am intors din tara si inca am o stare de..nu o pot explica..as vrea inapoi...si nu as vrea, mi-as dori sa mai fiu langa fetele mele si nu..mi-as dori sa fi facut ziua de 48 de ore...sa am timp sa stau si cu Valica mai mult, sa stau si la mare mai mult, sa pierd zilele cu bro mai mult...dar dinpacate timpul a zburat..atat de repede... Dar despre astea intr-un alt post..poate mai pe seara sau maine:) Vedem!!!
Despre miercurea fara carne va spun ca azi am rontait de dimineata 3 mere:) si jumatate de kilogram de struguri iar la pranz am mancat pe fuga o salata de rosii cu castraveti, cu masline si cu branzica:) un fel de salata geceasca.
Pe diseara am in plan ceva cartofiori cu smantana..mi-a facut cineva pofta azi:)
Cam atat cu miercurea fara carne!:)

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...