marți, 3 mai 2011

Never say never!

Tata imi spunea ca nu se stie cand imi va folosi diploma de liceu pedagogic iar eu mereu ii spuneam ca nu, nu imi va folosi, ca eu vreau sa fac dreptul si punct...am ajuns dupa 17 ani sa ii dau dreptate.
Am inceput sa plamadesc un proiect al meu, aici in Irlanda: scoala pentru copii romanilor din Irlanda. Va fi o scoala de week-end unde copii romanilor nascuti in Irlanda vor invata geografia Romaniei, istoria Romaniei. Vom face ore de limba romana si ore de matematica...voi fi iar in mijlocul copiilor! Abia astept! Sa imi tineti pumnii deoarece, cu mana pe inima va spun, am mari emotii!
Azi dupa multi ani am tinut in mana Abecedarul Dlui Danila, cartea de metodica a dnei Matasaru...Ce amintiri mi-au starnit...amintiri din anii de liceu!!!

2 comentarii:

Natural spunea...

Ani de liceu

Natural spunea...

Felicitari de 34 de ori.

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...