marți, 16 noiembrie 2010

Leapsa de previziuni


De ceva zile nu am mai scris iar..probabil ca o perioada voi scrie doar lucruri care nu au sens..sau probabil voi face doar cate o leapsa..vedem..cert e ca acum mi-a dat Daniel o noua leapsa cu previziunile pentru aceasta iarna. Pentru mine va fi cea mai frumoasa iarna, o iarna plina de asteptare, pentru o perioada si apoi plina de activitati impreuna cu EL...Va fi un Craciun frumos, un Craciun de poveste...iar in camara sufeltului am puse pe rafturi doar lucruri frumoase; proviziile stgricate si din anii trecuti le-am aruncat, am facut curatenie generala..vreau sa imi pun in camara doar lucruri frumoase!!!!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...