miercuri, 6 mai 2009

zi de miercuri

Ajunsa acasa...dupa o zi de munca nu tocmai perfecta si nici usoara...am bagat masina in functiune, am facut ceaiul....m-am jucat nitelus cu Bijou si apoi am deschis tv......Starea mea nu se imbunatateste si nici nu cred ca fac eu ceva in sensul asta.....nu e rea vointa, credeti-ma! Doar ca ma complac sa nu fac nimic..sa vin acasa si sa stau...sa "hibernez" ar spune unii..eu prefer sa spun ca lenevesc, meditez!
Ma lovesc zi de zi de tot felul de probleme, de oameni care imi povestesc prin ce trec si imi aduc aminte ca si eu am trecut prin asa ceva...sau am mai auzit povestea asta doar ca povestitorul era altul.
Incerc sa imi adun gandurile, sa le pun intr-o punga si sa le amestec atat de tare incat sa nu mai stiu ce gandeam acum 2 zile, acum 2 minute...si asa, cu minte terte facuta, sa incep sa gandesc iar...sa imi fac iar planuri.....sa invat sa zambesc....sa privesc lucrurile frumnoase din jur fara sa ma intristez....
Anul trecut pe vremea asta ma pregateam sufleteste sa merg din nou pe meleagurile elene..sa revad iar marea aia frumoasa...sa ma las rasfatata de soare....mai erau 3 saptamani si plecam..anul asta..nu mai plec atat de repede, mai am de asteptat cateva saptamani bune..si o sa schimb si statiunea...de data asta am ales o insula....M-am cam plimbat anul asta.....:D Italia, Suedia, Austria....dar ..o viata am asa ca daca tot iubesc sa calatoresc si sa vad lumea..si imi si permit....o sa o fac in continuare:)
Am visat putin la calatorii si deja sunt mai bine. Mereu cand plec undeva imi fac din timp listuta cu ce iau cu mine, ce trebuie sa imi mai cumpar...si cu 2,3 saptamani inainte incep bagajul:)) si pun asa, zilnic cate ceva, mai scot cate ceva....mai sterg pe lista...iar punctul culminant este cu cateva ore inainte de plecarea spre aeroport cand scot tot si reasez, refac lista:)) Dar asta este tot farmecul....ma pregatesc de plecare, plec si ma simt bine.
Hai, cand vine iulie mai repede?:)

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...