joi, 5 martie 2009

despre nebunie...

    NU!!! nu fa asta!!! imi urla constiinta dar picatura de nonconformista din mine imi spune ca trebuie sa o fac...ca merit asa ceva..sunt atat de incantata ca fac asta...nu va dati seama...e dorinta mea de libertate..sa uit de tot si de toate 3 zile si sa mi le acord mie...sa incerc sa fiu fericita...sa zambesc pentru ca simt....sa ma plimb pe strazi la 2 noaptea si sa intreb: Ti-e frig?........ Sa simt aerul in fata si sa nu imi pese ca nu sunt machiata, sa nu imi pese ca nu am luciu pe buze......sa fiu intr-o lume feerica...de ce cred ca toate astea ma asteapta? pentru ca imi doresc...pentru ca poate merit? Interviul il dau cu mine....chiar daca eu imi pun intrebarile...ascult Ennio Morricone.... imi creaza o stare placuta......zambesc..imi place sa zambesc...zambesc mereu si tuturor... zambesc pentru ca asa e frumos, zambesc pentru ca poate cineva daca vede zambetul meu devine mai optimist....zambesc...pentru ca zambesc...pur si simplu zambesc!

Vreau sa dansez ...sa fiu imbracata intr-o rochie de printesa si sa dansez intr-o sala mare de bal, cu peretii si pardoseala din marmura alb cu negru...sa fie frezii in toata incaperea....sa am o orchestra care sa cante doar pentru mine...sa ma invart....sa zambesc ..... Am aceasta sala in inima mea de mult..daar uneori as vrea sa mai si evadez!

Niciun comentariu:

Hristos a Inviat!

   Lumina Invierii sa va deschida usa sufletului, casei, gandurilor si sa va aduca liniste, sanatate, impacare si iubire.  Sa va bucurati de...