marți, 10 iunie 2008

de dupa!!!!


Am revenit pe plaiurile de bastina dupa 7 zile langa Marea Egee. 
A fost frumos...dar trsit..
A fost prima vacanta singura....
A fost prima vacanta cand vroiam sa ma alint nu aveam unde si la cine.
Am fost in Grecia, a fost frumos, m-am bronzat bine rau, m-am ingrasat bine rau:)) si m-am si distrat cu prietenii, dar am simtit enorm lipsa cuiva...mi-as fi dorit sa fie cu mine atunci cand am vazut asfintitul, atunci cand am cazut la tenis, atunci cand ma simteam trista!!!

    Am fost iar la Meteora... am vorbit cu cei care nu mai sunt...cei trei ingerasi ai mei... m-am simtit atat de singura in acea zi..am plans..am lasat lacrimile sa imi invadeze fata, fara sa ma mai gandesc la cei din jur..am plans aproape toata ziua..ma gandeam ca, la urma urmei, viata asta este o clipa, care trece atat de repede ca nu apuci sa te dezmeticesti... de aceea trebuie traita la maxim si sa luam tot ce putem din ea...dar uneori este mai greu...
Sa las lucrurile triste si sa revin la cele din vacanta. Am gasit o terasa unde am mancat foarte bine si abia ne ridicam de la masa..ne-am impretenit si cu baiatul de acolo, era roman..il chema Daniel...cat de zapacit era si cat de vesel..mereu pe glume, mereu pe sotii..ne recomanda mereu cate ceva bun si niciodata nu am plecat de acolo nesatisfacuti...am mai mers si cu ATV....super distractie...asta pana am descoperit kartingul..pacat ca l-am descoperit spre sfarsit cand banutii se cam dusese:))
Am facut baie nopatea.....marea era agitata...furtuna era langa noi..fulgere..tunete....valuri imense..apoi o ploaie zdravana..lumina luata...dusuri facute cu perdeaua trasa si usa la intrare deschisa ca sa avem putina lumina..atunci am realizat cat de tare m-am bronzat..am vazut 3 pete albe pe corpul meu:))) Da, de data asta nu am mai facut topless si nici tanga..am fost si eu copil cuminte:)) vb lumea:)
Am fost in Skiatos..Doamne!!!! Cat de frumos poate fi...cat de ......nu am cuvinte...acolo mi s-a propus sa raman in Grecia:)) de catre Robert de Niro...=)) era, si el, saracul, undeva pe vas...capitan sau ceva de genul asta si daca inca nu aveam inelul pe degetul ala important a crezut ca sunt alone..si incepuse sa vorbeasca cu mine, mi-a testat franceza si cand i-am spus ca sunt indragostita:)))))) a spus ca de ce mereu femile frumoase sunt luate? si i-am raspuns cu JUST BECAUSE !!!!!! Era el haios, in lumea lui, dar in lumea mea nu e loc de nimeni altcineva... Faza culminanta a fost dupa ce am mancat si trupa mea plecase sa faca poze si eu am ramas cu Elena la masa..si ea a plecat sa dea un telefon acasa si a aparut langa mine Robert De Niro...( nu ii stiu numele..daca nu m-a interesat!!!) si ca ce vreau sa mananc..i-am spus politicos ca am mancat si el..ca da..dar macar un frappe sa bem..i-am spus ca e ok, nu e nici o problema..putem sa bem un frappe dar cand ma intorc ca am cate ceva de cumparat de pe acolo..si va dati seama ca am ajuns apoi direct la vas::)) deci s-a dus naibii si frappeul si mi-a spus ca ....sunt o femeie frumoasa!!! off..ce sa spun ca parca eu nu stiam!!!!!si ca spera ca data viitoare cand ne vedem sa fiu mai abordabila:))))
Am fost in Keterini cu ATv:)) si am oprit la un supermarket sa intrebam de un bancomat si eram 4 insi cu atv si se uita aia la noi si ne intreaba de unde suntem..ii spunem ca din ROmania.......=)) si super fata a facut WOW...din ROmania..vorba lui Mihai..credea ca am venit pe ATV din ROmania:)))))
Am mai fost si la plaja..unde ne distram si mai ales Bogdy si Mihai incercau sa citeasca gandurile celor din jurul nostru..nu va dau mai multe detalii dar va spun ca a fost coool!!!!!!!
Gata..o sa mai scriu..mai am de povestit..dar maine:)
Pup

Niciun comentariu:

Bunatatea, uneori pretul pe care il platesti pentru a suferi

   Teoretic aici era un draft unde incercam, prin metafore sa scriu cum faptul ca am fost buna si intelegatoare mi-a adus mai multa suferint...