joi, 3 septembrie 2009

Simona cea buna

 Foto 1. Imi imaginez ca asa stai si ma certi, specific tie, cu zambetul pe buze.....

Da. Simona a invatat ceva zilele astea....ca bunatatea nu face rau...daca cei din jur te lovesc si te mint nu trebuie sa ma schimb, nu! Vor fi si zile cand probabil iar voi plange, ca zilele astea fara oprire, vor exista zile cand voi spune ca vreau sa fiu rea... dar nu voi fi...e bine sa ajuti, sa intelegi, sa asculti si nu trebuie sa judec toti oamenii la fel, nu am de unde sa stiu cine merita si ce nu. Viata mi-a aratat ca oamenii care nu i-am vrut eu langa mine, oamenii care i-am indepartat au ramas langa mine si mi-au spus mereu: "Sunt aici".
Zilele astea am tinut o persoana la distanta pentru o greseala....de fapt nu o pot numi greseala, mai bine spus o " ratacire"...pe care si eu as fi facut-o daca era el in locul meu. Si-a arata prietenia si mi-a spus clar ca el ma iubeste, el nu vrea sa ma dezamageasca..el imi va fi alaturi chiar daca il dau afara pe usa, el suna la pompieri si vine pe geam...mi-a spus ca atatia ani i-am fost aproape si acum nu vrea sa ma lase jos...
Cand ma gandesc ca prietenia noastra a inceput la o casa de cultura, intr-o sala cu oglinzi, imbracati in alb si toti speriati...el avea un an experianta...in alt stil si acum venise si aici....din primele ore imi tot repeta: sa ai vointa si putere, daruire si caracter. Ma uitam la el si il luam in ras....au trecut anii si noi eram ca gemenii inseparabili, noi ne consultam unul pe celalat si luni l-am jignit, luni i-am aruncat in fata ceea ce el m-a rugat toti acesti ani sa nu o fac..luni am fost rea..cu toata lumea...si cu el....da, gresise din punctul meu de vedere..si din punctul lui imi facuse un bine. A divulgat lucruri ultimei persoane careia i-as fi spus ceva....a lovit persoana care nu mi-s fi dorit.
  Dane, crede-ma ca imi pare rau pentru toate vorbele urate spuse, pentru toate reprosurile aduse...am grsit si eu si tu, suntem oameni..hai ca in week-end la Zanoaga o sa iti spun o poveste frumoasa...cu o printesa numita Simona care are regatul numit Suflet, unde te va pune pe tine sa te ocupi de cei din el:)...Promit ca merg la medic, pentru tine...nu pentru mine, nu pentru mama, nu pentru ceilalti...si iti promit ca lupt dar sa nu mai plangi ca te bat! Stii ca sunt cretinica..si ciufutica...si nebunica.....
 Promit ca daca ma fac bine si fac bebe o sa fie finutul tau:D ( La naiba o sa aiba la nasi bebele meu:)))) )
  Na, sa mai faci spume ca nu ti-am dedicat nici un post !!! Acum te simti si tu special!

P.S. Nu am numarat posturile pentru...dar nu ma pune sa fiti la egalitate acum:)
Foto 2 : Aici chefuim, ne-am impacat, da?:)

2 comentarii:

Danut spunea...

Shumi.....imi place, sa stii:)...
Te-am iertat de cum ai inchis telefonul. E bine ca stim sa ne asumam greselile si sa cerem scuze!
Imi pare rau si mie...

SCHUMI spunea...

Off, Off..hai ca m-am intors din parc...wow..aseara cu Corina si in noapte cu mine si castile...am si alergat....da...stii? Cred ca data viitoare te calc cu " milirona"

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...