sâmbătă, 12 septembrie 2009

Apel la omenie

   Buna dimineata dragii mei, este ora 07.00 am, sambata.....in loc sa ma bucur de un somn linistit si sa visez frumos la printi si printese, la un cos plin de gogosi cu branzica sau la clatite ma enervez din cauza "admiratorilor" mei care nu stiu de ce in loc sa isi aranjeze viata lor incearca sa ma ia p emine drept o papusa cu sfori. Va dezamagesc, nu ma afecteaza ceea ce faceti/faci, nu ma intereseaza ca vrei sa lovesti in mine dar DUDE.......what the fuck? Nu mai dormiti si voi? Nu mai aveti si voi lucruri de facut? Imi urmariti posturile, blogul, contul de Facebook......Ce credeti ca ascund? Ai curajul si martusiseste cine esti, ce vrei? Cu ce ti-am gresit, daca ti-am gresit....DAR  VREAU SI EU SA DORM SI SA FIE LINISTE.  Am desfiintat conturile de hi5 si Tagged..cel de Facebook nu deoarece mai si muncesc intr-un domeniu mai special unde i need to be in touch.....
   Nu ma acuzati ca sunt rea fara sa stiti despre ce vorbesc, vreau doar sa va tranmit ca nu ma intereseaza viata nimanui, am la mine multe ate de descurcat. Nu am facut rau nimanui cu buna stiinta rau..nu m vrut sa ranesc sau sa lovesc pe cineva ever......dar se pare ca atrag oamenii cu probleme.
 Mai dragule....eu spun sa te potolestisi sa analizezi ceea ce faci!!!!  Sa nu mai suni, beep-uri sau alte chestii...ok?

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...