luni, 14 septembrie 2009

Despre iubire si prietenie

    Azi vor fi doar 2 persoane descrise....de fapt au devenit un intreg din iunie legal si in fata lui Dumnezeu de pe 12 septembrie. Este vorba de Cristina Tarachiu, fosta Pascan si Razvan Tarachiu.
   O sa va fac o mica introducere ca sa intelegeti cine e Cristina.....Am mai scris despre ea si aici si mai gasiti la o frunzareala mai atenta a blogului mai multe despre ea. Imi aduc aminte prima data cand ne-am vazut eu imi cautam colega de apartament, ea isi cauta unde sa stea....stabilim intalnire si o vad in fata la Sherifs, cu un tricou de "marinar"..venim acasa..prezint casa si pe Bijou.....se hotaraste...intre timp eu vorbeam si vorbeam..cum imi este obiceiul ea se uita la Razvan si incercau sa ia o decizie amandoi...care a fost afirmativa!!!! Se muta cu mine si au inceput serile frumnoase din bucatarie cu ei doi, iesirile pe la Baluri si in tot acest timp ne apropiam una de alta  si unii de altii. Am aflat apoi ca Razvan este hotarat sa mi-o ia...m-a cuprins putin tristetea....daaaaaaaaaar..eram fericita pentru Cristina, imi place sa vad iubire in jur..dar asta insemna ca se va muta si va spun sincer, am avut cateva colege de apartament...ea si cu Marina au fost singurele care nu am avut nimic de reprosat una alteia. Si uite asa a venit si ziua cand Cristina mea a plecat...nu mai era a mea..era a lui Razvan.,.....si imi parea rau.....nu a plecat departe, la 5 minute de mine....dar nu mai era la distanta de 2 usi. si uite asa, a trecut timpul...am tinut legatura, ne-am mai vazut :) era sa o paruiesc pe la metrou:))))))) Asta a fost frumos:)) Eram grabita de la munca si la metrou la  Unirii, la aparatele cu portofel electronic o tipa se chinuia sa isi valideze cartela sa poate trece si ma enervase deja ca tot dadea cu portofelul ala si nimic...si ii cer voi, nu ma uit la ea si trec..fara a ma uita in spate si aud: asa, asa, fii nervoasa. Ma pregateam sa ma intorc sa zic vre-o doua  asa...de dulce dar o vad pe Cristina..ne-a busit rasul instant si pe mine si pe ea:)) ....A venit cu pasi repezi luna iunie si uitati-va cat de stralucitoare era Cristina mea aici

   Am fost la Pitesti, si eu frumos imbracata, cu chef de petrecere si a iesit o seara super...cum puteti observa mai jos.
 

   Si uite asa a trecut vara , a venit luna septembrie si am fugit spre Braila.....unde cei doi si-au facut juramintele de iubire in fata lui Dzeu, condusi de un sobor de 8 preoti. A fost o nunta superba, activa si desigur o nunta unde, din nou, ca si la Pitesti, am dansat desculte pana dimineata miresica,sora miresei si eu....am furat mireasa, am negociat dur pentru ea....si am avut parte si de un moment care mi s-a intamplat prima data in viata mea: Am fost impodobita cu voalul....si acum l-am impachetat frumos si sunt mandra de el. O sa ies cu Dana la un suc intr-o zi cu voalurile pe cap:) sa vedem care o sa fie reactia oamenilor?:))

Asadar  acum o sa va spun de ce Cristina este deosebita pentru mine: deoarece stie ce inseamna prietenia, este mereu acolo cand ai nevoie si niciodata nu mi-a spus sau dat un sfat rau, stie ce isi doreste in viata si isi urmeaza linia dorita, are ambitie si vointa, este o invingatoare. Si mai sunt multe calitati pe care le are dar nu vi le insir, va spun ca este o persoana deosebita, Razvan este un norocos ca a gasit-o si mai ales ceva mai frumos in vata nu i se putea intampla. Astept acum bebei  ca sa avem cu cine merge in parc. 

P.S. Poze de la evenimentul de sambata voi posta dupa ce se intorc porumbeiii din luna de miere.

Niciun comentariu:

Bunatatea, uneori pretul pe care il platesti pentru a suferi

   Teoretic aici era un draft unde incercam, prin metafore sa scriu cum faptul ca am fost buna si intelegatoare mi-a adus mai multa suferint...