luni, 14 septembrie 2009

Emotiile astea

....Ce sa zic..m avut ceva emotii asta seara...nu stiu de ce, sper doar ca o sa treaca cu vederea.sunt om si e normal din cand in cand sa ma  mai emotionez....Oricum imi place ceea ce fac si sper sa imi revin cat mai curand...Pana atunci nu ma judecati. Sunt si eu om:) si a gresi e omenesc!
  Azi am terminat de aranjat si camera mea de suflet si a prins culoare ..e atat  de frumusica si primitoare......si nu regret ca am pierdut toata ziua aranjand, fixand rafturi, apropo, multumesc Catalin:), cautand sa fac aceasta camera cat mai primitoare pentru prieteni la o carte, un ceai, un remy, jungle speed, camerun, vin fiert- ca se apropie frigul, o placinta la cuptor sau clatite...prajituri cu nuca si scortisoara.....Esential este ca avem loc sa ne desafsuram si sa si stam si sa si mancam :)
 Ma simt putin ciudat in aceasta seara si nu stiu se explic sentimentul....si asa cum am spus si online...probabil este vorba de oboseala...Lasa...abia astept petrecerea din Studio Martin unde ma voi imbraca in alb si voi dansa all night long!

Niciun comentariu:

Bunatatea, uneori pretul pe care il platesti pentru a suferi

   Teoretic aici era un draft unde incercam, prin metafore sa scriu cum faptul ca am fost buna si intelegatoare mi-a adus mai multa suferint...