miercuri, 16 septembrie 2009

Despre vise

    Azi noapte am visat urat..M-am trezit tipand si plangand, tremuram toata iar tricoul imi era atat de ud incat am crezut ca a aruncat cineva pe mine o galeata de apa.....M-am uitat in jur si imi doream sa fie cineva sa ma stranga in brate si eram doar eu cu mine...si am inceput sa plang si mai tare. Am iesit pe balcon, era 03.42 si ma uitam pe strada...vroiam cu disperare sa vad o fiinta umana in carne si oase....deoarece in visul meu fusese o furtuna puternica si toti oamenii murise..eram doar eu si cautam cu disprare pe cineva care sa fi suprevietuit. La un moment dat de la supermarketul non stop a iesit cineva si am vazut ca mai sunt oameni...m-am dus si am aprins candela si am spus o rugaciune.....
   E adevrata ca imi este o frica teribila de singuratate..probabil mi se trage de la pedepsele cu statul in beci cand eram mica...Imi este frica ca o sa ma trezesc intr-o zi, ca o sa vreau sa discut cu prietenii mei si nu ii mai gasesc, imi este frica deasemenea si de intuneric..dar asta o mai inving, spunandu-mi ca nu exista balauri si bau-bau.....

Intr-o zi Iubirea ii zice Prieteniei:
- Ce faci tu aici…cand deja sunt eu prezenta?
Si Prietenia ii raspunde:
- Eu sunt aici, pentru a pune un zambet…acolo unde lasi tu o lacrima!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...