vineri, 25 septembrie 2009

Cronica de vineri cu soare

Am iesit dimineata pe balcon si soarele era ascuns de mine. Vai! Asa m-am suparat pe el ca am fugit repede in bucatarie si m-am jucat cu putina apa, 2 pliculete cu ceai, o feliuta de lamaie si miere de albine...am revenit si am salutat florile...si asa, de dupa un colt de nor a iesit si soarele! Sa fi fost atras de mirosul de ceai?..hmm..ii dau si lui daca vrea ca am in jur de 24 de sortimente..la alegere!
 In weeknd o sa fiu plecata...si stiu sigur ca o sa fie super! Si mai stiu ca lucrurile se vor linisti pe calea mea de calator in viata asta si o sa fie bine!

Ma duc sa termin ceaiul si sa mai vad ce imi pun in bagaj!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...