marți, 22 septembrie 2009

Concertul Alinei....

..Din pacate nu am putut sta pana la sfarsit....aveam emisiune la radio si chiar imi pare rau....Ca de obicei m-am simtit atat de bine si cele 90 de minute cat am stat acolo!

Sper totusi sa reusesc sa stau la urmatorul mai mult, cel de pe 30 septembrie! Si acolo nu mai fug Alina, iti promit!

Mi-am adus aminte de o discutie pe drmul de intoarcere de la munte cu naseii mei cand ne intrebam daca exista melodii care nu sunt de dragoste..si noi nu prea am gasit decat cele pentru copii...dar stiu sigur ca..exista ! Poate ma luminati voi si mi le spuneti!
Gata, ca ma pregatesc de emisiune!

Niciun comentariu:

Bunatatea, uneori pretul pe care il platesti pentru a suferi

   Teoretic aici era un draft unde incercam, prin metafore sa scriu cum faptul ca am fost buna si intelegatoare mi-a adus mai multa suferint...