luni, 21 septembrie 2009

Cum ar trebui sa fie el...

      De multe ori luam foc  la intrebarea " cum ti-l imaginezi?"....si dadeam din colt in colt, ma gandeam si incercam sa spun cate ceva despre el; apoi cand l-am intalnit si eram convinsa ca e el nu mai conteneam sa spun tuturor cat de frumos e, cat de dulce, de amabil. Si ce daca nu e al meu cu totul? Va fi! Sunteti voi invidiosi!


    
A trecut vreme, nu multa, si normal ca iar am auzit: " eeee, nu era el, acum ce vrei?". Recunosc ca dupa raspunsul dat au cam inghitit in sec unii, altii m-au felicitat! prima data acest raspuns i l-am dat unei prietene; fiind intre fete vorbeam si noi si de aia si de ala si de aia si a venit si randul barbtilor, evident. De la un subiect la altul , ea stiind despre mine ca am principii destul de puternice si de neclintit si cu frica de Dzeu s-a aratat revoltata cand i-am spus ca barbatul pe care l-as mai accepta langa mine si probabil l-as putea iubi trebuie sa fie mai destept ca mine, romanitc, sa aiba mai multi bani ca mine si un penis peste medie. A ramas saraca perplexa....bine, toate isi doresc asta dar eu sa urlu asa, si sa o spun direct? Nu se face Simona!

      Deh, faza cu inteligenta, romantismul si penisul cred ca o intelegem, noi , femeile! dar....era ea contrariata si ma intreba:" "Daca ai tu bani si el e destept si in pat te satisface, ti-o trage bine, de ce sa aiba si el bani?"... "Pai d-aia!" Hai sa iti explic : un barbat care e sarac si nu are finante si-a facut o cultura doar din ceea ce a citit, fiind inteligent, si nu dintr-o experienta de viata. Nu a calatorit, nu s-a invartiti in cercuri de oameni rafinati, nu are un stil al lui format..intelegeti? Mai pe scurt..nu are ceea ce numim noi CLASA.
      Banii, avutia confera o siguranta care da nastere unei arogante, sa ii spun asa, benefice. Barbatul care e bogat si are siguranta financiara nu va lasa capul plecat in fata nimanui, nu ma va pune pe mine intr-o postura neplacuta si stanjenitoare si sigur nu va ridica din umeri intr-o situatie dificila.

     Sunt constienta ca nu este ceva sigur si nici general valabil, dar privind lucrurile altfel, intr-o forma sau alta, barbatii capata o aura foarte interesanta atunci cand sunt potenti si financir. Sunt rafinati.

      EH, uite, de aceea nu as putea iubi, cand o fi sa se intampla din nou, un barbat care nu are bani, nu pentru ca vreau sa ma intretina, ( sa imi dea cardul lui si sa ma duc la shopping, sa visez azi ceva si a doua zi sa imi ia...sunt capabila sa imi ating singura visele materiale, mereu mi-am luat ce mi-am dorit...) ci pentru ca barbatul trebuie sa fie mai bun ca mine. Iar eu, din pacate pentru ei, sunt destul de buna! Si am descoperit asta cand mi-am facut o analiza mai amanuntita!

     Nu sunt multumiti intrutotul cei carora le dau raspunsul, unii  ma aplauda si imi admira curajul de a recunoaste asta iar altii deja spun ca ei cunosc persoane care ar fi oarecum la nivelul asta, mai mic o masura, care nu au facut-o -ha ha ha- dar se poate aranja ceva.
  

     Ma puteti judeca sau sa ma dezaprobati  dar eu stiu ca chiar asta imi doresc pentru mine; pentru ca stiu sa fiu o doamna in orice fel de imprejurare, pentru ca stiu sa incurajez si ridica mereu oamenii cand sunt in impas, pentru ca am bani si imi permit un trai ceva mai superior decat limita normalului, pentru ca stiu in pat sa ofer placere si sa satisfac dorinte si fantezii, pentru ca nu as face pe nimeni sa plece capul din cauza mea si mai ales pentru ca sunt buna, si fara lipsa de modestie, sunt buna in tot ceea ce fac!

6 comentarii:

Danut spunea...

Wow, cat curaj si cat de directa esti in a marturisi lucrurile asa, public. Felicitari! Da, meriti ceva de acest fel! Si sa nu te lasi pana nu obtii. Mult noroc!

SCHUMI spunea...

Dane, merit asta! Nu ma mai multumesc cu jumatati de masura, nu ma mai multumesc cu promisiuni si mai ales cu jocuri murdare, minciuni si tradari! Daca timpul nu imi va fi dusman, o sa reusec, ai sa vezi.

Anonim spunea...

Buna analiza! relaxant sa vad acte de curaj de acest gen! Succesuri!
L.

Anonim spunea...

E bine ca ai avut curaj sa expui asta. Probabil unii deja si-au luat gandul de la tine! Ori din lipsa banilor, ori din lipsa inteligentei ori din lipsa unor cm!

SCHUMI spunea...

@L : nu e un act de curaj, e ceea ce vreau si e bine pentru mine!
@Anonim: problema este strict a lor ca le lipsesc banii, inteligenta sau cm!
Sa nu ia unii faza cu banii ca trebuie sa conduca un slr mclaren, sa aiba un iphone din aur sau alte alea; sa isi permita un trai decent si sa calatoreasca:))) Doar aici negociez:))

Anonim spunea...

E bine ca stii ceea ce iti doresti...si cu cat crezi mai mult in asta o sa primesti odata si odata ... Dar trebuie sa fii si atenta sa nu treaca pe langa tine ce cauti.....de cele mai multe ori ce cautam avem langa noi ;) un sfat de la un ardelean "Nu inteleg de ce atata graba :)"

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...