vineri, 11 septembrie 2009

Inca 3.....


 Azi  voi lua la descriere alte 3 persoane dragi mie: Dan, Mirela, Marina…tot de long time stiuti.
 Despre Dan…chiar daca e la 600 km de mine e prezent prin viata mea uneori mai brutal, alteori in liniste …ma cearta cand gresesc dar cu o voce calda si ma imbarbateaza cand sunt la pamant. Uneori mai actionam si la nervi si la furie dar ne trece repede.  A crezut mereu in mine si cand nu credea imi spunea dar ma lasa sa ma dau cu capul….si apoi discutam la rece. Crede in mine mai mult decat oricine si ma face sa ma cred puternica. P.S. Dane, promit ca azi o sa incerc sa pap ceva;)
Mirela am cunoscut-o pe vremea proiectului Harta Verde si mi-a fost alaturi neconditionat. Nu este o prietenie stransa cu intalniri dese dar ma sustine moral si ma si ajuta cand am nevoie pe partea legala. Cu ea am fost prima data la munte cu cortul..si am fost tinta glumelor cu ursul care vine …. Sper din suflet sa se asze lucrurile in normalitate la amandou, sa ne vedem la un suc si sa radem sincer, sa mai facem un munte si de data asta nu o sa imi mai fie frica de urs.
 Are un suflet bun si bland si merita atat de multe..le va obtine, e fata inteligenta si am incredere in ea!
Despre Marina am multe de spus…am cunoscut-o acum 3 ani , printr-o cunostinta comuna si ne-am apropiat destul de repede. Cu ea colindam cluburile, cu ea am avut parte de seri superbe si distractii maxime. Mi-a fost si colega de apartament  si a fost printre putinele careia nu am avut ce sa ii reprosez. Mi-a fost alaturi si la moartea tatalui meu, ea fiind sic ea care mi-a dat mesajul cu vestea trista a plecarii lui Marian la echipa din Rai. Mereu acolo, trebuie doar sa stiu ca o am in preajma si faptul ca imi aduce aminte ca sunt o invingatoare ma incarca cu multa energie pozitiva.

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...