marți, 16 iunie 2009

Suntem ceea ce suntem si meritam

El este Elsipuf!!!
Stau si ma intreb : avem libertatea mediatica , avem accesul la informatie, am avut si cred ca mai avem campanii despre drepturile noastre si noi preferam sa fim ignoranti......CHIAR NU VREM SA NE TREZIM?
Sunt atat de dezamagita..dar nu, nu asta e cuvantul..sunt furioasa ...sunt nervoasa si in acelasi timp siderata de ce natie suntem uneori. Nu o data mi-a fost dat sa vad persoane care comenteaza in barba despre un produs, un serviciu sau ceva ce nu ii convine dar niciodata, ma rog, aproape niciodata, atunci cand se produce evenimentul.
Am adormit nitel cand am ajuns acasa ( era si timpul, credeam ca l-am suparat rau pe Mos Ene) si m-m trezit pe la 20.45 si culmea imi era foame!!!!!! Am facut eu inventarul cu ochii mintii si mi-am dat seama ca imi este o pofta nebuna de avocado cu Finn Crisp . La ora asta in Cora, Metro sau .....EXACT in piata aici la Muncii, Piata Volanta. Imi trag pe mine repede o pereche de pantaloni scurti, maieu, trag castile in urechi, chei, bani, telefon si pe Elsipuf si plec. Da, normal ca se uita lumea ciudat la mine, o nebuna cu un ursulet frumooooooos agatat de gat de o ata cu culorile din steagul Suediei. Ajung la piata, ca o precupeata adevarata ma uit, fac un tur..mi-am luat un avocado, nu am putut rezista tentatiei de a nu pleca acasa cu struguri in punga de cumparaturi si NECTARINE. Venenind spre casa mi s-a facut pofta de limonada...zic nu-i bai ca nu am luat lamai din piatza, gasesc acolo langa mine...ma opresc la magazinul amintit, aleg 4 lamai si i le dau "doamnei" sa mi le cantareasca. Sunt o persoana atenta si ma uit mereu ce cumpar, cum cumpar si mai ales la cantar, nu imi place inselaciunea, Si vad ca nici nu intra lamaitele mele in contact cu domnul cantar ca deja el incepuse sa afiseze altceva in afara de 00.00 kg...ma uit, o las pe doamna sa imi calculeze si imi spune 5,8 lei. Ma uit atenta la pretul afisat ( sunt si eu uneori atat de distrata incat nu vad bine, sau poate nu m-am uitat la pretul corect) si imi confirm ca am vazut pretul corect : 5 lei .....nu sunt eu buna la stiintele exacte dar cred ca oricine isi da seama ca 4 lamai de marime potrivita si cu coaja subtire NU AU CUM sa cantareasca mai mult de 1 kg. O intreb pe "ea" : Nu va suparati dar la ce pret sunt? Pai ce, nu vezi? au afisat pretul ! ..zic eu in sinea mea : Shumi..nu te nervoza mama....faci riduri! si mai incerc o lamurire a prostiei mele: Este 5 lei kg, doamna, nu? ma trezesc cu un raspuns: Fatuco da vrei sa iti citesc eu?? si isi da "doamna" niste ochii, plini de fard adunat dezgustator, peste cap.....Casc ochii mari....si-mi zic eu : ei, asta e culmea....si normal ca ....deschid gura: auzi ? te-am luat cu dumneavoastra cu toate ca mai mult de 25 d ani nu ai, te-am intrebat cu respect ce pret au si daca nu ma insel in fisa postului scrie destul de clar ca tebuie sa cunosti preturile si sa stii sa informezi clientii si tu ma iei pe mine de parca eu as fi stat la coltul strazii si tu , Doamna bine, ti-ai facut mila de mine. Ia cheama si tu pe cel care te-a angajat ca nu mi se pare normal sa fiu tratata asa avand in vedere ca eu platesc. Imi ia "doamna" lamaile de pe cantar, le pune langa cantar si se uita la persoana din spatele meu: da? .....HELLO!!!!!! AM DEVENIT INVIZIBILA? A TRECUT HARRY POTTER PE AICI SI MI-A ARUNCAT PELERINA CARE MA FACE INVIZIBILA???? In spate era un "cavaler" care foarte detasat : hai ca eu snt edcat ca ca......si face o pauza a se intelege ca eu sunt cea vizata si cere un pak de tigari si cand sa ii dea restul don`soara ii spune: pastreaza-i tu papusa. Ma uit la ea..si ea in continuare ma trata ca si cum nu eram acolo. Puteam sa plec dar nu! La naiba! asa facem si uite asa suntem tratati apoi pentru ca lor li se pare ca "wow, ce tare am fost" Imi dreg glasul, sperand sa inteleaga conita mea din dosul tejghelei ca nu sunt rabdatoare si ii spun: ai cuva si probleme cu auzul si cu vazul? ca daca e asa poate te pot ajuta si cu un orl-ist si cu un oftalmolog. Si .........exact: incepe educatia mediocra si limitata sa iasa la suprafata: " da marsh fa de aici, nu vei sa cumperi da-i drumul. EEEEEE!!!! pana aici ! nu ma lua tu pe mine ca pe incultii tai cu care esti obinuita ca praf te fac..dar sic: shumi...nu te enerva..nu faci Doamne iarta-ma vre-o prostie ...Si pe cel mai calm ton posibil ii adresesz: Revin la rugamintea de a fi chemt administratorul sau patronul sau cine raspunde de acest magazin. Nu plec pana nu stau de vorba cu cineva! Si ma loveste un raspuns: n-ai decat, la ora asta astepti mult si bine. FRATILOR?????TRAIM INTR_O LUME TAMPITA? Intre timp in magazin mai aparuse 2 doamne, o batranica de aia care e avida dupa scandal si tot repeta: asa ne repede pe toti, dar e aici apropae, venim sa luam ca suntem batrani. Ehhh..pai stai tu domnisoara ca nu e chiar asa....ii spun ca da, iau lamaile, dar sa imi dea bon , ca asa are afisat mare acolo pe perete. Imi bate ea acolo un cod, iese 5,8 ron, imi da lamaile si cu o scarba de aia imi spune :ai vazut ca degeaba te umfli in pene? Iau lamaile si bonul din mana "distinsei doamne", ma dau intr-o parte si ii spun: stii tu? Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia. Acum , chiar sunt fericita...si vei vedea de ce. Pun mana pe telefon, ma duc la litera C, il sun , in 30 de minute mi se promite ca vine cineva. Atunci .....m-am linistit..a venit echipa....am cantarit iar lamaile...a fost o amenda..a venit si patronul. Si la intrebarea patronului de ce s-a ajuns aici i-am explicat : "pentru ca stiti sa angajati persoane educate si care cunosc regula pe care o aveti scrisa acolo:"La dispozitia dumneavoastra!". La plecare spun buna seara si ii spun "donsoarei" un zambet si putina amabilitate nu te costa nimic.....!
Am plecat scarbita si ma intrebam cati au reusit sa faca asta? cati atunci cand au o nemultmire suna la OPC?...de ce mergem doar atunci cand gasim sobolani in paine, muste sau alte aberatii......
Dar...traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ( Iote Mircea, iti folosii si brandul)
Dar asa suntem noi, acceptam sa fim tratati ca ultimii oameni dar nu comentam atunci, comentam dupa ce plecam.....si cu atat ramanem.....
Gata, fug! Poate adorm :)
P.S. Noapte buna si tie pui! Si eu iti veghez somnul!
P.S. Multumesc Dlui C, Cerbulescu;

Late post : CE BUNA ESTE LIMONADA!!! CA ORICE LUCRU PENTRU CARE TRUDESTI MAI MULT!!!!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...