marți, 16 iunie 2009

Locul copilariei mele......

Tata soldat!Tata pe scaunul nasului!
Parintii mei cand si-au jurat ca doar moartea ii va desparti!! Si asa a fost:(
Mai mare :)) dar tot intre ei!
HE HE HE Eu cu ai mei dragi parinti!
Tata si fiu ( Buni meu si Tati meu)......Mi-e dor de voi!
In 1985, cand iesise buncul meu la pensie, cand eram toti sanatosi, uniti si gandurile ne erau sincere! Fara cearta, fara .......
Vara-miu pe la bunici! Papa buuuuuun!!!!
Cu bunicuta mea prin curte....Sa imi traiasca!
Bunicul meu...Sa mi te tina Dzeu sanatos!
Bunicuta mea.....:((( Sper ca ai grija acolo si de papi si e buni!
Casuta
Curtea
Holul
Dormitorul parintilor
Fosta mea camera


Casa parinteasca

Am plecat in parc sa ma plimb....avusesem o dicutie cu cineva foarte drag referitor la cei care pleaca dintre noi mult prea curand uneori fara sa apucam sa ne luam ramas bun. Am postat cateva poze din copilarie, din casa copilariei mele.....cu persoanele care mi-au marcat copilaria si in acelasi timp mi-au pus pe picioare principiile si valorile morale.

Un comentariu:

Cristina spunea...

Ai avut atat de multe lucruri de care sa te bucuri iar noi, cei care te cunoastem, stim cat suflet ai us in aceasta postare! Este suficient sa te asculte cineva vorbind despre cei ce i-ai avut modele in viata si vor simti dragostea si respectul ce il porti si culmea, eu mereu dupa ce vorbesc cu tine ii sun pe ai mei si le amintesc ca ii iubesc.

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...