vineri, 26 iunie 2009

I am speechless,speechless - MICHAEL JACKSON

-Ela, mai canta Damian sau plecam?
-A murit Michael Jackson! I-am spus lui Damian sa anunte dar nu poate, e ravasit!
- Fata! Ce ai? Cum adica a murit?..............
"Unfortunately we have bad news, the King of Pop Music, with the largest sales of albums, the great
Jako, with the largest sales in the history of time, the one who bring hits in our teens....Michael Jackson has died."- aceste cuvinte rasunau in Fratelli, Dj -ul anunta acest lucru...
Imi intorc privirea spre masa, eram langa scena..ii caut ochii Dlui Vali....avea privirea in jos....in club era liniste...se auzea thriller....privesc in jur si observ ca majoritatea sunt apropiati de varsta mea....se citeste pe chipul lor uimirea, socul, refuzul...O tipa se ridica pe canapea si incepe sa aplaude uitandu-se in sus...un tip incepe sa il imite pe Jako dansand....Acum cateva minute eram toti cuprinsi de joc pe muzica lui Damian si acum....acum parca am fost batuti si nu stim ce ne-a lovit..Ma intorc la masa incercand sa ma gandesc cand am ascultat o melodie de-a Regelui ultima data si constat ca trecuse ceva timp si ultima fusese "You are not alone"....Tristetea a cuprins sufletele tuturor. Multime de artisti prezenti venea la Dl. Vali sa le confirme veste..."-E adevarat dl. Vali?"....dadea afirmativ din cap si nu stia nici el daca sa creada sau nu. "- Era un copil mare, educat, voce calda.....parca il vad si acum cand am ajuns la Snagov in 92.....a mai murit cineva, inca un tablou la mine la birou va fi incadrat cu negru....cam multe in ultimul timp"..se ridica si pleaca..nimeni nu spune nimic....
DJ-ul pune melodii din adolescenta noastra....oriunde intorci capul si asculti urechea oamenii parca refuza sa creada.....Vreau acasa...sa ascult melodiile lui, sa ma uit la clipurile lui....Inca ceva ce imi amintea de adolescenta a plecat...
Imi aduc aminte ca erau 3 curente in adolescenta mea : "rockeri" (metalisti), depeshisti si michael jackson. Imi aduc aminte ca a treia intrebare era: si? ce esti?...iar raspunsl era unul din cele de mai sus. Eu am cochetat cu rockul.....dar aveam acasa casete cu Michael Jackson...mai tariziu si un cd....si da, recunosc ii mai luam palaria bunicului meu si cand nu ma vedea nimeni mai incercam miscarea din gat, pasii aia de pisica...Chiar daca nu recunosc sunt multi care au facut asta cel putin o data!
E greu sa scrii despre el...ce a facut...cum a fost...dar s-a dat startul acum la curs cerneala, iar vor fi rauri de cerneala, zile de filmari cu si despre viata lui....vor exista guri rele, care vor aduce aminte si lucrurile rele....dar haideti noi sa ne astupam urechile, ochii...sa ne deschidem sufletele..sa ne aducem aminte de MJ, de copilarie, adolescenta...
Simt durere in suflet ca si cum ar fi murit cineva atat de apropiat....am fost sa ii aprind o lumanare....D-zeu sa te odihneasca Michael!.....acolo , Sus, atat de multi ingeri sunt...vei avea acum mereu ce face, cu cine sa te plimbi, sa te uiti la desene animate....acolo nu sunt oameni rau sa loveasca in sufletul tau de copil....acolo nimeni nu te judeca...daruieste si lor muzica ta si blandetea sufletului de copil!!!
R.I.P JAKO!

Un comentariu:

silviu spunea...

R.I.P. MJ
o bucatica din tineretea noastra a devenit amintire. Da, aveam parul lung, geaca de piele si cutiuta de scandic in buzunar.. dar acasa ... aveam si un poster impaturit cu MJ.
Parerea mea este ca a fost un copil care nu a vrut sa creasca si de care au profitat o multime de oameni... acum sper ca le arata celor de sus (elvis, morrison, janis, lennon.. etc) cum se face un "moonwalk". Pentru momentele in care puteam sa zbor ascultand "Billie Jean", pana la tristetea pe care o luam din "you are not alone".. pentru adolescenta, pentru TOT... iti multumesc Michael. You are The King of Pop

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...