luni, 29 iunie 2009

La Multi Ani voua!!!!


Ptr. Petre ( Husband) : Visele de azi sa devina realitate,sperantele de maine impliniri,orice cadere un pas inainte,gandul bun si fericirea sa te insoteasca mereu!!! LA MULTI ANI!!!!!!

Ptr. Iubitu: Pentru toti anii in care ai fost primul gand dimineata, si ultimul seara in imaginatia mea. Fiecare an este mai dulce ca ultimul. Daca ar trebui sa o iau de la inceput, as face la fel iar si iar. Daca as avea o singura floare pentru fiecare clipa cand m-am gandit la tine, m-as plimba in propria gradina. Te imbratisez cu multa dragoste! LA MULTI ANI!

Ptr Bogdhy:
Azi este ziua ta Bogdhy...treci de pragul anilor cu 2 si pasesti firav, cu sperante si vise spre cel de 30. O varsta frumoasa, o varsta care pe langa maturitatea de care dam dovada este si o varsta unde incepem sa luam deciziile importante pentru viata, cariera....linia unde prieteniile reale sunt stabilite, gandurile cele mai curate si pure sunt cunoscute..
Prietenia nu este o stiinta, ea nu are o metoda dupa care sa functioneze, prietenia este insa credinta, trairea simpla si naturala a unei atractii iar nasterea ei se petrece intotdeauna fara nici o conditie ajungand doar bucuria de a fi alaturi si de a impartasi unul cu altul icoana chipului sufletului tau. Prietenia este un dar pe care singur ti-l alegi si ti-l daruiesti, un dar special pe care-l poti schimba si care te poate schimba in fiecare zi.Prietenia este esenta unui principiu foarte cunoscut, cel al vaselor comunicante, pentru ca este de ajuns sa torni in prietenie, iubire, credinta, spiritualitate si orice altceva pentru ca toate acestea sa se ridice in toate inimile prietenilor tai.

Prietenia este lipsa unei aritmetici, in care nimeni nu poate sa stabileasca un clasament dupa cat si cum a adus fiecare, ea este ajutorul firii noastre pe care singuri putem sa ni-l dam doar daruindu-ne celorlalti.Momentul in care, fara sa ne dam seama, intre noi a inceput sa se infiripe o prietenie cred ca a fost unul dintre cele mai norocoase in viata mea. De atunci mi-am dat seama ca oricat as gresi daca vin si iti spun, ma certi, ma dojenesti dar imi vei acorda umarul de ajutor...si reciproc. Nu iti voi scoate acum in evidenta calitatile care le ai, defectele...voi incerca doar sa iti spun ca ma bucur ca iti sunt prietena, ca ma bucur ca imi pot pune toate gandurile la tine si stiu ca le voi gasi acolo.

Iti multumesc!

doresc sa ai o strada plina de soare si caldura sufleteasca, sa ai fericirea si bucuria mereu in buzunarul inimii, momente unice pe care sa le transformi in amintiri ce nu le poti uita niciodata...sa te impiedici de noroc si reusita si sa fii mereu asa cum te stiu eu!!!

LA MULTI ANI PRIETENE DRAG SI SCUMP!


Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...