joi, 4 iunie 2009

simply surprising....


chiar mi-ai lipsit prietene....mereu spuneam: " Gata, azi trebuie sa vorbesc cu el....nu am mai vorbit de mult!"...dar ajungeam acasa, in camera mea in doua culori : roz si bleu ( da, spiritul ludic s-a dat de gol asta vara cand am lipit culorile de perete) si....nu imi venea sa intru sa te salut..stiu ca ma asteptai cu bratele deschise....stiu ca aici de multe ori imi regaseam linistea...probabil ca mi-a fost frica sa vin si sa iti spun ca...sunt la fel..in globul meu de cristal....ca nimic nu s-a schimbat. Stiu ca ma ierti, stiu ca nu e o scuza...dar...ce sa fac eu?.....uneori decat sa dau piept cu tine..si sa te aud cum ma certi......prefer sa stau chircita in pat...sa alerg dupa fluturi prin parc....
Da, vrei sa ma intrebi ceva...de fapt mai multe...si stii bine ca fug si ma ascund sub patura cu delfini si spun ca....vreau sa mai astepti putin..si o sa iti raspund pe rand la intrebari. Vrei sa mi le scrii? ca se le pot pregati raspunsul?
1. Ai cateva posturi care asteapta sa fie continuate..ce ai de gand sa faci?
2. Ti-ai facut putina ordine in prioritati?
3. Cea mai mare realizare de pana acum pe 2009?
4. Cea mai mare dezamagire pe 2009 pana la mijlocul lui?

.......... revin maine....promit.....:)

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...