duminică, 28 iunie 2009

Declaratie de dragoste scrisa de inima!


Chipul tau imi zambeste ca o naluca venita din zari departate … glasul tau se strecoara soptit in gandul meu, ravasindu-mi cu frenezie serenitatea din privire, ma tulbura, ma intimideaza emotionant, ma face sa freamat … ochii tai, adanci, patrunzatori, ma farmeca inrobindu-ma intr-o vraja … atingerile tale ma subjuga pana la uitare … in preajma ta, nu mai sunt eu … sunt doar umbra unei fiinte deposedata de tot , si care nu mai pastreaza nimic pentru ea … nici o farama … o fiinta care nu ezita sa-ti daruiasca totul, care s-ar sacrifica fara sa clinteasca … fara sa tina cont de lume … caci lumea mea esti doar tu … si zambetul tau plin de sarm, care ma dezarmeaza cuceritor, lasandu-ma sa cred ca slabiciunile ma fac de fapt mai puternica … Pentru tine, doar pentru tine, eu am ales sa zambesc, numai pentru ca ochii tai sa rada … Tu esti raza mea de soare, care straluceste in licariri slefuite de diamant in fiecare colt al sufletului meu!

In ganduri te descopar si visez ... pt mine inima mea e doar o parte a fiintei, a intregului ... a unui tot ce incepe si se termina cu tine .....totul a inceput cand am spus primul cuvant ...buna ....si continua pana in clipa de azi si mai continua o eternitate o clipa de sublim,o frumusete impetuasa a unei clipe ce ii pot da o definitie simpla ...sa fie iubire ? sa fie acest sentinemt inaltarea eterna la care se ridica spiritul meu pt a atinge majestatea fiintei tale ? esti regele inimii mele ,incoronat pe vecie ...ajung atat de sus incat sa pot exprima prin extazul fiintei mele ...ce minunat esti !!!! ce fior a tresaltat in mine dorinta de a te sti, a te cunoaste, a te vrea ? cate trepte mai am de incurcat pana a te imbratisa cu totul ... le voi urca?...vom reusi?...pentru a te contopi in mine si cu mine .. un tot in univers in inceput si sfarsit ...ce inget mi te-a adus la cunostinta si mi te-a aratat in toata minunatia fiintei tale pt a maface sa te iubesc si mai mult ? carei entitati trebuie sa ii multumesc daca vom fi impreuna vesnic? ce lectie de dragoste pot invata acum cand nu pot decat sa stau si sa te admir ....cate petale tresar pe trupul tau pana ce sa le adun eu una cate una si sa fac din ele roua de flori de camp, de vise, fior de dorinta ....ce rau ascunde in mine dorinta de a te savura picatura cu picatura din picatura eterna a vietii ca o caprioara ce se adapa insetata din apa ce ii va da viitorul ...ce oaza de liniste ascunde in tine visarea de a te dori clipa de clipa ? ce ma face pe mine, ca om, sa reusesc sa inteleg totul ...si de ce ma ridic asupra conditiei mele visand ....de ce nu mi-e frica sa zbor si ma avant in necunoscut cu tine alaturi ? ce furtuni mai am de infruntat ? ce taifun ,pt ca pe cel al inimii l-am trecut ....ce izvor de nestiinta m-a adus la acest capat de drum pt a constientiza ca te vreau ca te doresc te vreau in viata mea ... te iubesc .... da totul se opreste aici sau poate doar incepe ...e un alt inceput o noua visare un nou eu o noua tresaltare ...un extaz de fiinta ce se inalta sa zboare ....toate pt tine dragul meu Silviu....ingerul fiintei mele , oaza mea de liniste refugiul psihicului meu , delirul fiintei mele , toate pt tine ......te iubesc!!!

Un comentariu:

Danut spunea...

Esti fenomenala! Ai tinut in tine atat de mult iubirea si acum o oferi neconditionat , total! Shumi..ce sa spun...Meriti sa imi ridic palaria in fata ta!
Pupici si vesti de la nunta!

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...