marți, 11 august 2009

Tata....

ce grea e tata viata fara tine,
de-ai sti ce mult azi imi lipsesti
demult nu mai sunt un copil stii bine
dar simt nevoia si-azi sa ma iubesti.

sa-ti simt alaturi vocea parintesca
sa-ti simt iar mana odihnind pe umar
un ochi sa rada, un altul sa ma dojeneasca
plecarea ta departe ma face azi sa sufar.

in pragul casei doar mama ma asteapta
si eu intorc privirea te-astept si tu sa vii
dar soarta asta este uneori nedreapta
prea iute ii desparte parintii de copii.

mi-ai fost mereu alaturi,si-o sa-mi ramai in suflet
ce-a fost mai bun in tine in mine-a poposit
tu fara de dojana m-ai invatat sa cuget
sa faci om bun din mine, taicuta-ai reusit.

s-aleg mereu in viata numai cararea drepta
sa-mi lumineze gandul mereu oricare fapta
si tot ceea ce fac sa fie mereu bine
Sa nu te fac vreodata in viata de rusine.

in casa adus-am soare, caci vezi ca ghioceii
in curtea casei inflorit-au nepoteii
ti-am fost mereu aproape,mi-ai fost mereu alaturi
cand mie mi-a fost greu tu nu te-ai dat in laturi.

c-o vorba buna, c-un sfat, c-o mangaiere
mi-ai fost alaturi in clipe de durere
si azi daca ma vezi ca plang si ma caiesc
e ca nu-ti-am spus destul ce mult eu te iubesc.

si-n inima eu astazi mai simt inca durere
ca nu ti-am fost alaturi sa-ti spun la revedere.
dar soarta nemiloasa e cea care alege
dar tu esti tata bun si sper vei intelege.

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...