luni, 31 august 2009

Comunicat


Incepand cu data de 01.09.2009 acest blog va deveni inactiv. Nu il sterg ca poate candva....vor mai dori sa reciteasca unii despre dureri, suferinte, traadari, fericire, iubire, nu il ascund ca sa nu se interpreteze gresit...Va multumesc tuturor ce mi-ati fost alaturi dar azi se trage cortina peste acest blog! Azi eu, actrita principala trag sfoara cortinei si spun stop!

Sunt o criminala, si am comis atatea pacate incat nici nu cred ca ploaia le mai poate spala. Am omorat atatia fluturi...
Cand eram mica in drum spre casa se asezau o multime de fluturi pe niste flori albe de la marginea drumului care miroseau atat de frumos! Si fiecare fluture care-mi placea il prindeam de aripi, il duceam acasa si il puneam intr-o sticla, sa-l cresc ca animal de companie. Dar, nu stiam ca daca prinzi un fluture il omori. Am plans de atatea ori pt. ei...Si de atatea ori mi-am promis ca o sa-mi iau altul. Si asa am facut. Pana cand intr-o zi, fluturii n-au mai venit. Cred ca a fost vina mea, cred ca eu i-am alungat...
Imi pare rau si inca plang pt. fluturii pe care am vreut sa-i iubesc dar i-am omorat. Uneori iubirea poate omori, uneori aceasta trebuie tinuta ascunsa iar persoana iubita privita si mangaiata de departe. Altfel se va sparge sau se va sufoca si va muri.
Imi pare rau, am vrut sa-ti fac cadou un fluture, dar...n-am putut!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...