sâmbătă, 15 august 2009

Targul tarnului roman

Dupa seara avuta si azi tot cu gandul la mancare suntem:) Asa ca azi m-am dus la Tragul Taranului, care se desfasoara azi si maine si te asteapta la ARK – Bursa Marfurilor (vis - à - vis de Piata de Flori George Cosbuc).

Aici ne-a asteptat Oana, cea care se ocupa cu organizarea targului, si ne-a prezentat in mare ce se intampla...si am bagat repede o friptura de la Turda..servita de Jakab Arpad bacsi, in varsta de 86 de ani, mostenitor al unei retete stravechi care, afland de la Oana ca au ajuns la ora 01.30 azi noapte, dimineata era in plina forma, povestind celor interesati de istoria fripturii al carui urmas este el..,din pacate, ultimul. Dar va duce Marta mai departe reteta...si vom mai putea sa ne lingem degetele dupa ce rontaim friptura.

Am gustat friptura aia...Doamne...ceva sublim...

nu am cuvinte sa va redau in cuvinte ce simti cand mananci din bucatile alea de fritura

.....si vorba lui nea Arpad..mancarea trebuie sa se duca intr-un sicriu ingrijit..am pus si am degustat si o palinca de caise "Tramuta".....si am si primit o stical de Palinca....din Bihor!


Am mai adus acasa si pus in debara pe raft un borcan de "Magiun natural de prune"- Topoloveni, fara zahar....care are un gust..exact ca la bunica.
Branzeturile in coaja de brad si alte delicatese..prajituri de urda

, serbet, prajitura de casa, pricomigdale cu nuca fara faina..va mai asteapta si maine, pana la ora 14. Eu spun sa mergeti! Merita 100% sa faceti un drum pana acolo...si in drum spre casa, la intoarcere, dupa ce aveti atat de multe delicatese treceti prin Piata de flori si bucurati-va sufletul cu un buchet de flori!
As mai sta la povesti cu voi, dar fug sa fac parjoale ( adica chiftele pentru cei care nu au ajuns prin Moldova) si un piure ca am musafiri in seara asta. D`eal de Andrei cu Dana si Mihai cu Oana. Pe Alina deja o consider de a casei azi:))




Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...