joi, 13 august 2009

Seara Folk


...azi am plans...mult....de fapt ieri....dar pe seara a avut Alina grija....si am fost in IronCity...am ascultat muzica, am lacrimat pentru Tatiana si pentru Marian..si pentru Laura Stoica....pentru iubirea mea.....
Ca sa nu scriu pana dimineata si toata ziua de joi..si in weekend va scriu pe scurt:
1. Am ascultat MUZICA!!!!!!!!LIVE
2. Am descoperit ca inca mai suntem oameni , care supravietuim in jungla asta parasite.......
3. Am cantat Rapa, Vreau sa sa m steaua me, Si totusi exista iubire, prietenilor mei...
4. Am descoperit ca valorile morale si radacinile sunt apreciate.
5. Am descoperit o persoana asemeni mie......

Aseara, intre oamenii de folk...langa Johnnie, Mysha, Aurica si Alex......am simtit ca apartin acelui loc!!!! Am simtit ca acolo trebuie sa fiu miercurea...sa cand, sa rad, sa plang....sa imi doresc o luna patrata....:) Mi s-a facut dor de munte....de chitara mea de acasa.....de serile in fata unui foc....melodii de munte...si stele....MULTE STELE!!!!!

3 comentarii:

Johnnie spunea...

Ne bucuram ca ti-a placut la noi si te asteptam oricand cu drag !

Johnnie-FolkFRate

Anonim spunea...

Serile acolo sunt pline de trairi... si eu am ajuns intamplator acolo acum aproape un an... si de atunci putine au fost serile de miercuri in care nu am trecut prin Iron...

Adrian spunea...

Bine ai venit în Iron City! :)