miercuri, 5 august 2009

Misiune indeplinita

Azi, de fapt ieri, s-a terminat oarecum cu mutarea in noul sediu. Totul a fost haotic organizat, firma care s-a ocupat de mutatul mobilierului si a lucrurilor a fost sub asteptarile noastre...cei din noua cladire au oprit lifturile si oamenii au urcat 7 etaje ( 3 etaje moarte) birouri, cutii, tv, calcultoare, dulapuri, arhiva etc pe scari ( Numai in Romania se poate intampla asta)...unii au pus mana si au muncit ( Alina, Raluca I., Raluca P., Dl. Ghergut, Mihai, Dl. Firu, Marian, Mihai, eu....iar altii....si-au asteptat cutiile si birourile...au facut "mofturi" cu aseztul lor, au stat chiar si 20 de minute unii si apoi au plecat....Ca asa e lumea asta...unii trage altii fuge....ca deh....romanul nu se desminte niciodata....La placinte inainte, la razboi inapoi!
Noua locatie este ok, frumos compartimentata, am un birou mare si frumos....si o spun fara sa ma laud ca doar Dl. Teodorescu si cu Cici mai au birou mare si stau singuri ca mine:)....Mi l-am asezat , personalizat oarecum..nu in totalitate....dar mai am cate una alta de aranjat.....

Spre seara am fugeat cu Mihai si cu Oana la un pub "La 80" si am baut o bere, am papat un platou specificul casei si papanasi......si a trecut timpul atat de repede ca nici nu am remarcat....la ora 23.20 am ajuns acasa....M-am simtit foarte bine, uitasem de nervii facuti, de colegii care nu au inteles "mobilizarea". A fost o seara foarte reusita, imi era dor de o iesire de asta.....am ras, am povestit...am facut planuri ( se apropie iarna acusica....). Azi am ras cu gura pana la urechi, am vorbit despre cultura araba si religia islamica....am vorbit depre diferenta dintre generatiisi uimirea noastra cum cei din generatia `95 care acum, la 14 ani, sunt deja atat de avansati si fac lucruri pe care unii dintre noi nu le faceau nici la 20 de ani.... Multumesc Mishule si Oanta:) Tre sa mai iesim:)

Medical sunt bine, spune doctorul.....si trebuie sa il cred! Cica trebuie sa am mai multa grija de mine si sa nu ma mai supar si sa pun la inima imediat ca inima e un motoras care nu prea agreeaza supararile....Stomacelul a facut el pe nebunul rau azi.....dar e doargastrita mea pe sistem nervos pe care o tratez frumos saptamana asta. Mai astept rezultatil catorva analiza saptamana viitoare.....Daca nu mai scriu de saptamana viitoare probabil o sa fiu la Balaceanca sau la 9...depinde unde mai au locuri=)))))))

Iuuuuuuubi..mi-e atat de bine la tine in brate..si dimineata asta o sa fiu eu cea care o sa mai cer 5 minute,da? Ca pe tine te-am lasat cu o dimineata inainte, deci egalitate, da?:) Nu ca la islami..chiar daca ai si tu uneori dreptate....bine...putin mai mult decat uneori....dar hai...tu marti dimineata si eu miercuri, da?
Gata, fug sa ma bag in pat, sa ascult o poveste si sa doooooorm!.....si nu mai avem lenjeria cu delfni iubi, asa cum am avut joi seara...dar si asta rosie e frumnoasa..o sa iti spun povestea ei si cum a ajuns la mine:))))) vrei la margine iubi? Bine...saptamana trecuta eu si asta tu..dar nu ma ingramadesti, da?:)

Noapte buna!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...