vineri, 14 august 2009

Identitatea mea!


Nume: Pascu
Prenume: Simona Niculina
Data nasterii: 07.11.1979
Adresa: In Bucuresti, sectorul 2 :D
Starea civila: Necasatorita
Adresa e-mail: simona6p@yahoo.com
DE RETINUT: Nu voi incepe niciodata pe adresa mea de YM sau email sa va injur, sa va scriu lucruri urate sau sa va spun sa vizitati nu stiu ce site-uri tampite. Blogul este singurul site care va invit sa il cititi, pe cei ce vor, si uneori cate un link de youtube, o faza haioasa...DAR IN NICI UN CAZ PAGINI CU FEMEI GOALE!

Citisem eu la Ionouka pe blog cum cineva i-a furat identitatea si cerea bani si credit....( acum aflu ca a mai fost o amica de a Ralucai ) . Deci dragii mei daca primiti cereri, de orice fel din partea mea, va rog sa ma contactati telefonic ( aveti numarul meu de telefon).

Am sa incerc sa dau add la cei care au fost stersi, care sunt in lista de ignore acum...si sa ii multumesc celui care a facut asta ca nu mi-a sters toata lista ( adica grupurile : job, friends, zoombi), ca nu mi-a schimbat datele si astfel am putut recupera adresa.

Deci dragii mei, daca nu ati facut-o pana acum va sfatuiesc sa:
  • aveti adresa alternativa;
  • sa nu va bagati parolele decat pe computerele personale, de munca ;
  • orice link aveti in care sa va conectati cu adresa de email su parola de la acel email, sa nu o faceti);
  • sa nu luati in seama rugamintile prietenilor de a-i ajuta cu bani, credit sau orice altceva decat dupa o discutie telefonica.
Astea fiind spuse ma apuc sa caut in arhiva, sa vad pe cine mai aveam si trebuie recuperat!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...